![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
De som der delen. Briljant eerste nummer naar mijn mening. Het debuut komt ergens in de zomer van 2014 uit via Future Lunch. https://soundcloud.com/future-lunch/atomikyla-musta-kulta Het klinkt als... Sja, Dark Buddha Rising en Oransi Pazuzu. Duister, bedwelmend en psychedelisch in de mineur. ![]() |
|
Ben deze via de fb van dark buddha rising ook tegengekomen en ondertussen al zo'n 4 keer na elkaar aan het luisteren. Bijzonder lekker inderdaad! ![]() |
|
Zelfde hier... ![]() |
|
Klinkt veelbelovend ![]() ![]() |
|
quote: ![]() De eerste track klinkt in ieder geval erg goed. ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
soort van zware space/kraut rock/metal en een goede nummer. [Dit bericht is gewijzigd door tomcat ha op 18-04-2014 19:07] ![]() |
|
Fuck wat is dit GENIAAL!!!!!!! ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Now playin' and soundin' good! ![]() |
|
Een nieuwe track op Pitchfork: Ihmiskallo ![]() |
|
http://www.inferno.fi/uutiset/et-pysty-enaa-koskaan-nauttimaan-mistaan-ennakkokuuntelussa-atomikyla/ Hier heb je het volledige album. Moet het zelf nog luisteren. ![]() |
|
Gedaan, nog eens later op de dag ![]() Goeie blend, need more. ![]() |
|
Ik zit ondertussen aan een stuk of 3 luisterbeurten van het gehele album en ben erg overtuigd van deze. ![]() |
|
![]() |
|
quote: Ze hadden 'm al bij zich op Roadburn. ![]() |
|
WAT EEN SHOW! Hoogtepunt van Roadburn ![]() edit: zo maar even mijn nieuwe plaatje opzetten. [Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 18-04-2016 13:23] ![]() |
|
Was voor mij ook een van de hoogtepunten dit jaar. En natuurlijk de nieuwe ook gekocht. ![]() |
|
Plaat is tof! Bijna intenser dan de nieuwe Dark Buddha Rising. Die moet ik natuurlijk nog vaker horen. Het zijn groeiplaten, stuk voor stuk. ![]() |
|
ik vond hun ook zeker erg goed op roadburn. ![]() |
|
Ik vind hem wat kort, voelt als een EP wel. "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
Horns up! ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |