|
Auteur: |
|
|
je kan Morpheus of Kazaa kijken bla...bla...bla... |
|
kan er iemand van de mods misschien anders de titel van dit topic kunnen veranderen in Videoclip Axamenta, tzou misschien handiger zijn om te weten waar het topic dan over gaat. Thnx [Dit bericht is gewijzigd door Mordheim op 30-05-2002 17:40] "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Mordheim, mail Rajackar even, die heeft er een stel op z'n FTP staan. |
|
thnx dude maareuh, als ik die links dan heb dan kunnen die mensen van de regie dat gewoon afhalen? of moet er ook eerst ingelogd worden? want ze afhalen en doorsturen gaat niet want dienen typ gebruikt hotmail en ne videoclip is meestal wel groter dan 2 MB en icq of msn heeft dieje ni [Dit bericht is gewijzigd door Mordheim op 30-05-2002 17:49] "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Die clips zijn vaak gedigitaliseerde videoopnames en niet officieel dus niet op officiele sites te vinden. Ik kan me zo ff maar 1 adres verzinnen: http://www.humandeath.de/Music_rest.htm ; hier staan The philosopher & Lack of comprehension van DEATH op. Dit lijkt me het verstandigst: Maak zelf een FTP aan en verzamel de clips daarop; geef die mensen vervolgens een account voor jouw FTP. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-05-2002 17:58] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Rajackar heeft wel icq Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Je hebt het wel over bestanden van 20-40MB; maar goed; het is mogelijk. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-05-2002 18:24] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ben bang dat je ze op CD zal moeten fikken die clips, of een keer samen kijken of zo; tenminste als je ze van Rajackar's server haalt. Want die is niet publiek. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zoals gezegd in de topic waarvan de link hierboven staat: http://www.antimtv.com heeft er veel... Heel veel Veel succes ermee zou 'k zeggen, 'k wil al een tijdje Axamenta leren kennen maar ik kom er maar niet toe mede door het feit dat ik low on cash ben maar we geraken er wel, zal jullie trouwes zien de 17de augustus Ik ben trouwens die kerel van Vlaams Metaal (work in progress ) als Dirk van Anaemica er misschien al iets van heeft gezegd...? [Dit bericht is gewijzigd door Child Of Decadence op 30-05-2002 21:02] |
|
Ik, Wil Schuurman |
|
Is er al een concept voor de clip? Oh ja, kijk ook ff naar de Perfect Drug -video van NIN, die is echt geniaal en naar: The Dance - Within Temptation (hoe het ook anders kan ) Veel succes in ieder geval, ik heb deze week een videoclip moeten inleveren op de Academie voor Mindfields van de Prodigy, en die is errug slecht geworden; het concept was goed uitgewerkt, maar tijdgebrek en actrice-problemen hebben een behoorlijke uitwerking redelijk tegengewerkt... En de muziek is irritant ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
waarom kijk je niet gewoon naar wet & wild, komen altijd wel wat boeiende clips.... |
|
|
|
als alles meezit , morgen maandag 17 juni de OCEANS OF SADNESS video van "So Close" op TMF bij 't programma "Error" tussen 23.00 en 24.00u.. Helaas geloof ik dat dit enkel in Belgie komt... |
|
quote: Hehe ikke kijken Das toch die ene die ze opgenomen hebben op het Metalfest 2002 in Hof Ter Lo, right? |
|
quote: de live-stukken die in de clip zitten zijn idd opgenomen in Hof ter Lo... maa 't is 'n echte videoclip geworden hoor ! |
|
En komt er in die live stukken toevallig een lelijke nerd (met bijbehorende bril) in? |
|
zeg dat ze eens naar error moeten kijken, de maandagavond van 11 tot 12. Of neem het op en stuur het door. Jammer genoeg heb je het dan op VHS staan. En anders kazaa of winmx |
|
Hehe, ik kom ook een secondje in de clip van Oceans... 'k Trek wel ne voze kop... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Hmm.. Rajackar heeft ook de mogelijkheid om eventjes dingen publiek op internet te zetten, dan hebben die lui geen ftp of niets nodig (net zoals je nu al publiek het wsftppro programma van rajackars server kan halen) |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 18-06-2002 0:01] |
|
quote: kzal naar je uitkijken |
|
WHAT THE FUCK? Even over Error op TMF Vlaanderen; Ik sprong om 23u voor de TV, Saxon was bezig. Het eindigde om 23.50, en ik heb geen Oceans of Sadness gezien. Wat voor een mongolen zit hier godverdomme bij TMF? En WAAROM spelen ze godverdomme van die KUT nu "metal" ?????!!!??? De enige bands die onder ECHTE metal vallen (ruim genomen) waren Emperor, Dark Funeral, Saxon, Rhapsody en Slayer. Kutmainstreamers kunnen ni eens een volledig fucking uur uitzenden. Dit is al even teleurstellend als Wet&Wild, en ik dacht dat het beter ging zijn... I mean.. DE HEIDEROOSJES? DROWNING POOL? CALIBRE? HOU DAT VOOR WERCHTER OF PUKKELPOP MAAR NIET ALS IK METAL WIL ZIEN! Als ik die kutbands wil zien zal ik door de dag wel kijken |
Index / Heavy Metal |