|
Auteur: |
|
|
In Sturmes Wind is ook de moeite waard, vind IJsgang wel sterker. Al is het maar om de opening van het album. |
|
Dood als een pier |
|
quote: jaa, jij hebt me voorgesteld! was al vergeten maar ik vond het zonder je tip dus ook al goed signature |
|
Net IJsgang binnengekregen. Mooi werkje, visueel en muzikaal Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ja, mooi werk heeft Zeitgeists weer geleverd. |
|
Exemplaar 14/88 trouwens Zijn die allemaal zo genummerd, of ben ik de enige 'kameraad'? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Haha, goud! Je bent de enige 'kameraad'; voor wat dat waard is. |
|
Leuke band inderdaad. Zo snel mogelijk IJsgang maar bestellen om alle drie de releases in huis te hebben I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Er zijn er nog maar een paar beschikbaar bij Zeitgeists. Op = op. |
|
Speelde dit ook niet op de svartidaudirookbokavond? |
|
quote: Ja, met Heirs en Verbum Verus. |
|
Krijgt dit nog een reviewtje, Hyp? |
|
absoluut, deze avond nog signature |
|
Fragment van gisteren. |
|
Misleiding, Laster doet Noordwaarts. |
|
Babylon Doom Cult Records brengt Northward's IJsgang opnieuw uit als 180 grams 12". http://www.babylondoomcultrecords.com/product/northward-ijsgang-lp/ |
|
Die gaat dus niet door. Niet alle leden staan achter de release of iets dergelijks. Jammer. |
Index / Heavy Metal |