|
Auteur: |
|
|
www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Met Revocation is wel eens leuk voor de verandering No Pain, No Gain |
|
Leuk |
|
30-11 wordt de tour afgesloten in de Pul in Uden. Maareh, € 24,- vvk en € 28,- euro aan de kassa?! |
|
Zwolle ook €24,50 en op een dinsdag hrmpf. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Zijn die andere bands nog wat ? Ken ze niet. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
quote: http://www.google.nl/ www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Luie zondag vandaag he... We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
quote: Aeon is wel vet, maar voornamelijk met Nils Fjellstron op drums. De teksten zijn niet echt hoogstaand. |
|
IDD! Hoop t mee te kunnen pakken. De afgelopen jaren toch CC behoorlijk ontlopen/gemist doordat ik op weinig feestjes kwam waar ze waren.. |
|
Iemand al ervaringen opgedaan met het hernieuwde Hedon? 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
30 november niet in Uden, maar in Dordrecht blijkbaar |
|
quote: Yup! Fijne zaal, goed geluid |
|
Ik ga er zijn. Lange geleden dat ik de mannen aan het werk heb gezien. |
|
Ik zit nog in twijfelmodus, enerzijds.. tof! Anderzijds, 24,50.. wtf! |
|
+1 Zou graag willen, want CC is gewoon vet, maar heb er niet echt de centen voor. |
|
Ik ga ze zien in Dordrecht, zin in! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ben er ook wel bij in Dordt, maar dan meer voor Revocation eigenlijk |
|
quote: idd. daarbij nog even retourtje Stadskanaal - Zwolle... Daar heb ik het geld niet voor. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Revocation was gaaf overigens, CC was supervet! Toch blij te zijn gegaan. |
|
De eerste band gemist. Revocation was half, half. De lekker harde nummers met een technischere inslag waren awesome, de heavy metal in een zwaardere tuning was wat saai. CC was CC |
|
Alleen CC gezien, was weer ouderwets beuken. Boeiender |
Index / Concerten |