IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Wat zijn de beste drie black metal albums aller tijden Vorige pagina
Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 08-05-2014 11:29 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Dit:
quote:
Op 8 mei 2014 10:08 schreef faalhaas het volgende:
Afgeven op lijstjes topics en dan toch meedoen..

is trollen. Maargoed, doei Paul.

Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.

faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 08-05-2014 11:53 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Nee is een constatering. Dag Tom.

... hoe de hazen lopen ...

Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 08-05-2014 11:57 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 08-05-2014 12:41 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Leuk dat die hond (AG) er ook nog even bijkomt

... hoe de hazen lopen ...

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-05-2014 12:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

één pot kat

signature

spectre
Usericon van spectre
Posted 09-05-2014 8:19 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

blaagje plagen, kusje vragen

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Posted 09-05-2014 8:21 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Blackmetal albums any1? Of is de topic titel geschreven in mandarijn?

Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.

spectre
Usericon van spectre
Posted 09-05-2014 8:22 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

typisch

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Posted 09-05-2014 8:23 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Ja moeilijk he.

CHD mag je er sowieso niet inzetten.

Trey
Usericon van Trey
Posted 09-05-2014 14:11 by Trey Wijzig reactieProfiel van TreyQuote dit berichthttp://metalportal.hyves.nl

1. Satyricon - Nemesis Divina
2. Dimmu Borgir - Death Cult Armageddon
3. Emperor - Anthems to the Welkin at Dusk

caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 11-05-2014 18:54 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Top 3 is veel te beperkt maar tevens rekening houdend met de status en persoonlijke tijdgeest :

-Satyricon : Nemesis Divina
Hoogtepunt m.i. van de band, The Dawn Of A New Age heeft alles wat BM moet hebben.

-Burzum : Filosofem
Eerste drie nummers pinnacle van wat nadien mijn favoriete voorkeuren gegeven heeft.

-Enslaved : Frost
Elk nummer is fantastisch en heeft z'n eigen karakteristiek. Het waanzinnige gelach na Loki, bij Svarte Vidder hoor je zo een bende trollen dartelen en die synths in Jotunblod zijn gewoonweg kippenvel.

En nu gaan we vegen

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 12-05-2014 20:36 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

1. ENSLAVED Vikingligr veldi
2. ULVER Bergtatt
3. DARKTHRONE A blaze in the northern sky

New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 12-05-2014 21:57 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

Mayhem - De Mysteriis..
Bathory - Bathory
Dathrone - Under a Funeral Moon

En morgen:

Master's Hammer - Ritual
Graveland - Thousand Swords
Burzum - Aske

En overmorgen:

Necromantia - Crossing the Fiery Path
Absurd - Facta Loquunter
Blasphemy - Fallen Angel of Doom

En de dag erna:

Emperor/Enslaved split
Archgoat - Angelcunt
Deströyer 666 - Unchain the Wolves

En de.. enz

Aratron
Usericon van Aratron
Posted 07-06-2014 18:23 by Aratron Wijzig reactieProfiel van AratronQuote dit bericht

1 - Alles van Beastcraft
2 - Mayhem - De Mysteriis dom Sathanas
3 - The Black - Alongside Death

Wat heeft iedereen toch met Burzum's Filosofem? Er staan 3 (zeer geniale) metalnumers op, met meer dan 40 minuten langdradig Casiogeneuzel wat niks met metal te maken heeft.
Vind ik.

Aratron

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 07-06-2014 18:48 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2014 18:23 schreef Aratron het volgende:
Wat heeft iedereen toch met Burzum's Filosofem? Er staan 3 (zeer geniale) metalnumers op, met meer dan 40 minuten langdradig Casiogeneuzel wat niks met metal te maken heeft.
Vind ik.
Gebrechlichkeit I & II zijn toch echt voornamelijk gitaar en zang op wat piepjes na. Slechts 25 minuten Casiogeneuzel. Ik vind het wel een goed nummer.

Northward
Usericon van Northward
Posted 07-06-2014 19:19 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Vind dat nummer wel kansloos saai, en die plaat in zijn geheel ook niet super. Maar Jesu Tod en Dunkelheit zijn wel gewoon geniale nummers.

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 08-06-2014 11:36 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Filosofem heeft meerdere zeer sterke momenten, maar overall is het niet zijn beste album. Dan prefereer ik Burzum/Aske, Hvis Lyset tar oss, Hliðskjálf, Belus of Fallen. Of wellicht Daudi Baldrs ook nog wel.

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 08-06-2014 12:42 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

The Ruins of Beverast - Unlock The Shrine
Funeral Mist - Salvation
Peste Noire - La Sanie des Siècles - Panégyrique De La Dégénerescence

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com