|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee is een constatering. Dag Tom. ... hoe de hazen lopen ... |
|
|
|
Leuk dat die hond (AG) er ook nog even bijkomt ... hoe de hazen lopen ... |
|
één pot kat signature |
|
blaagje plagen, kusje vragen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Blackmetal albums any1? Of is de topic titel geschreven in mandarijn? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
typisch Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja moeilijk he. CHD mag je er sowieso niet inzetten. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
1. Satyricon - Nemesis Divina 2. Dimmu Borgir - Death Cult Armageddon 3. Emperor - Anthems to the Welkin at Dusk |
|
Top 3 is veel te beperkt maar tevens rekening houdend met de status en persoonlijke tijdgeest : -Satyricon : Nemesis Divina Hoogtepunt m.i. van de band, The Dawn Of A New Age heeft alles wat BM moet hebben. -Burzum : Filosofem Eerste drie nummers pinnacle van wat nadien mijn favoriete voorkeuren gegeven heeft. -Enslaved : Frost Elk nummer is fantastisch en heeft z'n eigen karakteristiek. Het waanzinnige gelach na Loki, bij Svarte Vidder hoor je zo een bende trollen dartelen en die synths in Jotunblod zijn gewoonweg kippenvel. En nu gaan we vegen |
|
1. ENSLAVED Vikingligr veldi 2. ULVER Bergtatt 3. DARKTHRONE A blaze in the northern sky |
|
Mayhem - De Mysteriis.. Bathory - Bathory Dathrone - Under a Funeral Moon En morgen: Master's Hammer - Ritual Graveland - Thousand Swords Burzum - Aske En overmorgen: Necromantia - Crossing the Fiery Path Absurd - Facta Loquunter Blasphemy - Fallen Angel of Doom En de dag erna: Emperor/Enslaved split Archgoat - Angelcunt Deströyer 666 - Unchain the Wolves En de.. enz |
|
1 - Alles van Beastcraft 2 - Mayhem - De Mysteriis dom Sathanas 3 - The Black - Alongside Death Wat heeft iedereen toch met Burzum's Filosofem? Er staan 3 (zeer geniale) metalnumers op, met meer dan 40 minuten langdradig Casiogeneuzel wat niks met metal te maken heeft. Vind ik. Aratron |
|
quote:Gebrechlichkeit I & II zijn toch echt voornamelijk gitaar en zang op wat piepjes na. Slechts 25 minuten Casiogeneuzel. Ik vind het wel een goed nummer. |
|
Vind dat nummer wel kansloos saai, en die plaat in zijn geheel ook niet super. Maar Jesu Tod en Dunkelheit zijn wel gewoon geniale nummers. |
|
Filosofem heeft meerdere zeer sterke momenten, maar overall is het niet zijn beste album. Dan prefereer ik Burzum/Aske, Hvis Lyset tar oss, Hliðskjálf, Belus of Fallen. Of wellicht Daudi Baldrs ook nog wel. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
The Ruins of Beverast - Unlock The Shrine Funeral Mist - Salvation Peste Noire - La Sanie des Siècles - Panégyrique De La Dégénerescence |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |