|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Dergelijke shit gebeurt de laatste tijd wekelijks. Elke keer een nieuw topik aanmaken? |
|
het moet toch niet gekker worden dat we een algemeen gijzelingen-topic nodig hebben! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Wordt een beetje moe van elk topik met dezelfde reakties: -Waar gaat de wereld heen? -Hangen moeten ze! -Het moet niet gekker worden. Nee, natuurlijk moet het niet gekker worden, dat weet iedereen! |
|
quote: Nouwjah, als straks 700 mensen de lucht in worden geblazen lijkt me dat wel reden genoeg voor een topic. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:Je weet dat dit komen ging: Elke dag gaan er veel mensen op nog veel gruwelijkere manieren dood. Zullen we daar anders elke dag een nieuw topik voor maken? |
|
quote: ik stem voor! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Dan zou ik nog even wachten met het aanmaken van een topic tot de mensen de lucht in zijn geblazen. |
|
Laten we in plaats van zaniken, het hebben over de gijzeling, het hoe, het waarom, de reden, speculaties, meningen, politieke inzichten en andere ON TOPIC zaken! |
|
|
|
Van mij mag het, dit is tenslotte het nieuws, actualiteit en media forum. Voor elke band maak je in het heavy metal forum toch ook een ander topic aan? Nu graag on topic Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Je kan zeggen wat je wil, maar ik vind het toch knap van die gijzelaars om ff 700 mensen in bedwang te houden. Hun reden waarom ze het doen vind ik dan weer erg zwak Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
hmm....klinkt als een Rainbow Six level heb er trouwens nog niks over gehoord.. |
|
knappe actie, met 20 man 700 mensen in de gaten houden. zal wel op uitlopen ben benieuwd of ze genoeg kogels bij zich hebben My madness, my sadness |
|
ze zeggen dat als er maar een gijzelnemer (terrorist) gewond of gedood word, dat er dan 10 gegijzelden sterven of zow.... |
|
Zolang het niet op een bloedbad uitloopt vind ik dit eigenlijk wel een goede actie van die gijzelaars. Die 'bezetting' van tsjetenie door rusland is toch nutteloos en er zijn daar al veel te veel mensen gestorven vanwege die bezetting We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
zit soepie niet in moskou? over zmérs in het wild gesproken |
|
toch, het lijkt me best kut om in dat theater te zitten. ik begrijp de gijzelnemers wel, maar die moeten zelf toch ook wel beseffen dat ze hiermee echt die oorlog niet be-eindigen. volgens mij hebben ze een heel groot gevoel van onmacht en is dit een pure wanhoopsdaad. |
|
Hahahaha, zodadelijk op het nieuws, Soepie met een mitrailleur om d'r nek .. beetje mensjes afslachten |
|
Die moslisme rebellen zullen alleen maar nog meer problemen krijgen hierdoor. |
|
is dit nog steeds aan de gang . Zo veel mensen! Ik denk dat het met een sisser zal aflopen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: idd, het russische leger zal wel met zware vergeldings-acties komen. doet me ergens aan denken........ |
|
mooie boel is dat! Trieste gast |
|
quote:Nou hé! Potverdikkie! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
tsjah, jammer voor die rusdsen maar im zit er op sit moment niet mee hoor...haha Trieste gast |
|
quote:Zolang jij maar Wodka kan krijgen he |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |