|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Bwa, bij Celeste valt niet echt iets te zien |
|
Wat een festival, van genoten |
|
quote: Had es hallo gezegd! |
|
Wat een weekend Top: Conan, Kadavar, YOB, Satan's Satyrs, Pallbearer Leuk: Toner Low, Death Alley, 1000mods, Herder, Celeste, Jex Thoth, Monkey3 Flop: Electric Wizard Faustian Spirit of the Earth |
|
Conan ++: The Picturebooks, Steak, Pallbearer, Celeste, Monkey3 +: Toner Low, YOB, Karma To Burn, Moaning Cities, Black Bombaim, Sardonis Superleuk. |
|
HERDER: heerlijke sound en goed optreden. Te ruige performance voor dit soort muziek. PALLBEARER: goede muziek, vervelende progrock zang. YOUR HIGHNESS: swingende stoner. Een van de beste bands van de dag. Feestje! CELESTE: wolk van duisternis. Klinkt als een hogedrukreiniger. Kssssssssssssssssssssssssss!!! Op afstand wat onaandachtig bekeken. KARMA TO BURN: jammer genoeg maar enkele songs gezien. Smaakt naar meer! YOB: band van de avond. Betoverend. Geen andere woorden voor. EWIZ: ik heb genoten van de show, maar het zijn een stelletje onbeholpen prutsers. Ik dan dat Lizzy haar gitaar het hele optreden ontstemd stond. Maar toch, ik had niks anders verwacht en het smaakte wel. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |