|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
half 8..zit je altijd best |
|
Zeg dat niet te hard, straks mis je een half uur HJtjes !! Ik, Wil Schuurman |
|
nou een..in da halfuurtje heb ik nog duitse wodka te besteden! |
|
Oja ik zal u aanbidden voor een slokje spa blauw Ik, Wil Schuurman |
|
En voor de mensn die Lugubre nog eens willen aanschouwen: LEER, BOTN & PINNN!!! vanavond 21 sept. in Ingelmunster!!! Je kan me de bout hachelen! |
|
uh... nej eerst maar eens slapen, alsk wakker wordt ist waarschijnlijk al begonnen Je moeder. |
|
Heb het meeste van Lugubre helaas gemist, had nog nooit wat van ze gehoord maar ik vond het erg goed klinken. Armagedda was tof, Black Witchery heerschte!! Manticore vond ik wel OK, Avenger deed me niet zoveel. Baalde wel dat ik zo moe was, stond te zwaaien op m'n benen Dat is dan weer het nadeel van concerten op vrijdagavond na een achterlijk drukke week. |
|
Ik, Wil Schuurman |
|
haha, was erg gaaf. Lugubre was wel weer geinig om te zien ook al was het volgens hun de slechtste optreden ooit...viel ook wel mee vond ik. Striid was weer zoow lekker Armaggeda was ook erg gaaf en black Witchery trouwens ook en die andere twee waren best wel saai. voor de rest wel erg vermaakt. oh ja, en ik weet wie snagger is, en of ik daar blij mee moet zijn.... |
|
het wilde niet echt meer lukken gister avond Ik, Wil Schuurman |
|
Ja was weer leuk..maar de bands vielen me toch tegen. Sfeer ontbrak toch wel een beetje. Armagedda was wel geweldig, Black Witchery vond ik iet wat tegen vallen, maar toch ook wel gaaf. Die andere 2..hmm nouja..niet boeiend. Voor de rest vond ik t wel enorm gezellig , veel mensen gesproken enzo. |
|
Armagedda was geweldig, de rest kon me niet zo ontiegelijk boeien, verder veel mensen gezien en gesproken, Snagger necromantica karnivoor graftak nachtvorst soepkoeltoer impaled succubus en nog wel een aantal geloof ik, het bier voeide iig rekelijk en het was rete gezellig! ik hoop iedereen weer te zien bij Grand belial's key in bladel. Owjah, die anti amok/onheil dinges heerschtte |
|
aaaaaaaaaamoooooooooooook hehehe trouwens iedereen nog even akhenaten's handje geschud? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 22-09-2002 12:21] Je moeder. |
|
hehe armagedda heerschte gvd, bijnat hele optreden staan bangen alleen de laatste 2 nummer rustig aan gedaan m'n nek trok t nie meer |
|
Nou soepkoeltoer had je me zaterdagochtend na 4 uurtjes slaap eens moeten zien Only suicide is real, kill yourself |
|
jij bent tenminste nog aan slapen toegekomen, wij hebben de halve nacht buiten voor de baroeg en in het park rondgehangen wachtend op de eerste trein... Je moeder. |
|
quote: Oh jezus.... |
|
quote: ja, maar toen was er ik niet bij, dus het telt ook niet. |
|
striid is gewoon een lekkere vent.... wat een hunk! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
ojah!! |
|
anyway die dag erna was nog erger, tering wat hebben wij een bier gezopen in belgie, maar toch rotterdam was ok Only suicide is real, kill yourself |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 14-05-2003 17:34] sebinsagoil |
|
Ik kon op het laatste moment toch niet gaan en ik baal flink dat ik Armagedda en Black Witchery niet heb kunnen zien. |
|
aaah.. mocht je neit weg van mamma? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |