|
Auteur: |
|
|
Maiden Night met live UP THE IRONS!!! @ Gryphus, Vierlingsbeek! Iron Maiden is een van de meest tot de verbeelding sprekende hardrockbands ever. Het zestal, groot geworden tijdens de New Wave Of British Heavy Metal begin jaren tachtig, trekt anno 2014 nog immer volle zalen en is onverminderd populair. Vanavond staat de jaarlijkse Maiden Night op het programma. Een heerlijk avondje voor de liefhebbers van de IJzeren Maagd. Een gezellig samenzijn vol beeld en geluid, sterke verhalen, frikandellen en meer. En om de feestvreugde helemaal tot een hoogtepunt te brengen staat live op de planken een fantastische Iron Maiden tributeband. Vol trots en met veel genoegen presenteren wij U Up The Irons, een van de besten in zijn soort en een ijzersterke kopie van de real deal. Dat wordt dus een avond volop genieten van alles rondom Uw helden in Uw eigenste Maiden Dome! zaal open: 20.30 uur > > entree: 6,66 | <20 jaar: 4,44 euro > reserveren: info@gryphus.nl (Mail je naam + aantal te reserveren kaarten(max 5 stuks). Evenement op facebook: https://www.facebook.com/events/709523552438918/?notif_t=plan_user_joined [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 28-05-2014 11:16] Beukfeest organisator | Some die and have to live, some live and have to die..... |
|
Uiteraard weer aanwezig. |
|
Jaja |
|
Er staat niet echt duidelijk wanneer het nou is, of wel? |
|
quote: Woensdag 28 mei [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 22-05-2014 7:44] |
|
Zal ik met spandex erheen gaan of wil je die dan terug? |
|
quote: Als je hem die avond wilt aan doen, doe maar gewoon hoor, er is geen enkele haast bij |
|
|
|
quote: Stelletje wijfen! |
|
Ik ben er nog niet uit, vond het vorige keer wel erg ruige tent als er metalbands spelen. |
|
Ook een scherm met live optredens tussendoor en frikandellen! |
|
Frikandellen en spandex broeken. Ik ben nu al benieuwd naar de aankomende foto's! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
What happens in Vierlingsbeek, stays in Vierlingsbeek. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Nu krijg ik ook zin... Maar ja, zaterdag "ze real ting" in Nijmegen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Zin in, dit is altijd een geweldig feest |
|
quote: Pardon, typfoutje :D Beukfeest organisator | Some die and have to live, some live and have to die..... |
|
quote: Zekers, blijkt dat Up The Irons na dit concert gaan touren. Dus halen ze nu alles uit de kast met vele attributen etc :D :D Tot moggel! Beukfeest organisator | Some die and have to live, some live and have to die..... |
|
Misschien staan ze wel op Fortarock. Miscommunicatie. |
|
quote: Vanavond de try-out show dus ? |
|
Ja ik ben benieuwd. Hopelijk spelen ze een paar bekende deuntjes! |
Index / Concerten |