|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
De eerste namen voor het Brainstorm Fest 2014 op zaterdag 8 november in Gigant, Apeldoorn zijn vastgelegd: ORPHANED LAND (ISR) progressive oriental metal CRIMSON MOONLIGHT (S) black-death metal THE 11TH HOUR (NL) doom-metal SAFEMODE (S) metalcore + 6 bands + expositie + theaterprogramma (o.a. debat met Orphaned Land over onrust in het Midden-Oosten, en mini-hoorcollege over het meest gothic-achtige dier: de vleermuis) + kleine metalmarkt http://www.brainstormfestival.com http://www.gigant.nl |
|
Zin an |
|
Nice. Deze week maar weer even kaarten regelen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Al jaren een uiterst fijn festivalletje |
|
Volgens mij is de line-up bijna compleet nu. Alleen nog een metalcore act... |
|
quote: |
|
En hier de vernieuwde line-up. Veni Domine (S) is afgevallen. Na 27 jaar stopte de band ineens. Kan gebeuren Zaterdag 8 november 2014 BRAINSTORM FESTIVAL - GIGANT - APELDOORN (NL) ORPHANED LAND (ISR) progressive oriental metal WAR OF AGES (USA) metalcore GLORYHAMMER (UK) heroic fantasy power-metal CRIMSON MOONLIGHT (S) liturgical black-death metal THE 11TH HOUR (NL) doom-metal SAFEMODE (S) metalcore PENE CORRIDA (NL) mexican party-metal LA VENTURA (NL) gothic-metal PREMNATH (NL) ambient-black-piano DESPICABLE HEROES (NL) metalcore + 1 laatste band + expositie door Peter van Rijsbergen + theaterprogramma (o.a. debat met Orphaned Land over onrust in het Midden-Oosten, en mini-hoorcollege over het meest gothic-achtige dier: de vleermuis) + kleine metalmarkt Info en tickets: www.brainstormfestival.com |
|
Is er hier bier? |
|
quote: Er zijn in ieder geval veel relihonden daar. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Die worden daar door relies uitgelaten? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Loop eens niet te zeiken, Oww. Dit is gewoon een leuk festival, dus laat je anti-reli geneuzel gewoon eens achterwege. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 20-09-2014 22:37] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dan ga je daar toch lekker heen? Gezellig samen bidden en andere trieste dingen doen? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Er is wel Orphaned Land. |
|
quote: Al was Jezus er zelf. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dan zouden we iig uitverkopen |
|
quote: :') |
|
Orphaned Land gaat hun beste album ook nog eens spelen. Denk er zeker over om er naar toe te gaan. Relihonden? Kunnen we het niet beter accurater beschrijven als menshoden? Het is niet alsof atheisme een betere trackrecord heeft... |
|
quote: Mensen vermoorden, onderdrukken, opsluiten, martelen, etc. in de naam van het atheïsme? Op welke planeet precies? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ga je me nou nu niet vertellen dat je nooit gehoord hebt van rote armee fraktion of ene Mao Zedong. |
|
quote: Wat hebben die met het Atheïsme te maken? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Crimson Moonlight. Heftig. Spelen die nog Eternal Emperor enzo, of is het enkel Veil of Remembrance achtige scheur? En ach, reli's. Heb toen ooit eens Drottnar mogen aanschouwen en NIET 1 (!) aanwezige drukte een hostie in m'n bek. Dastogbijzondertog. |
|
quote: Geen kut met betrekking op hun gruweldaden. Al zou de theïst kunnen beargumenteren dat JUIST hun gebrek aan overtuiging hier de aanzet toe was. |
|
De afgelopen keren zag ik menigmaal mensen met een kruisje om de nek |
|
quote: Grappig genoeg zie ik dat bij black metal concerten ook best vaak. Alleen zijn dat waarschijnlijk 2e keus kruisjes uit de van / voor bak omdat je ze alleen op de kop aan je kettinkje kunt bevestigen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Lol, inderdaad. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |