|
Auteur: |
|
|
|
|
Aanwezig: Kvelgeest Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Zekers te weten. Empirie voor m'n scriptie. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Vandaag! Wordt vast superleuk alleen al omdat de humorloze gifspuiers zich hier toch te elitair voor voelen [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-06-2014 15:38] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wel een BBQ gehad in Utrecht, maar niet bij DB's. Volgende keer beter! |
|
Ik hoorde verhalen over gebroken benen, kotsende mensen en veel Kutschurft shirts. Volgens mij vind ik het niet zo erg dat ik er niet was! [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 09-06-2014 22:07] |
|
A priori faal dit, en niet anders. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik vernam net uit welingelichte bronnen dat Muti hiervan genoten heeft. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Jij bent me hier een partij op je bek gegaan, donders! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Daar is geen ontkennen aan. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Index / Concerten |