|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Uhm, waar heb je het precies over? |
|
Lachen man, de sukkels. |
|
quote: Bwah zo een schok voor de bevolkingsdichtheid daar is het niet echt... Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: lekker voor ze |
|
quote: Ik meen dat het toch in verschillende nieuwsmedia is vermeld. Extreme moslim-organisaties zoeken jonge mensen om deel te nemen aan acties over de wereld. (ten minste ik dacht dat wel de strekking was). Ook Nederlandse jongeren hebben zich hier voor opgegeven. |
|
Och heden, ik dacht dat we de kruistochten nu echt wel achter ons hadden gelaten nu. |
|
Het zou lullig kunnen zijn voor de gehersenspoelden onder hen, maar tegenwoordig is in dit werelddeel alle informatie voorhanden, dus de logische conclusie blijkt mijns inziens: Het martelaarsschap zien ze als het hoogst haalbare. Dan gun ik ze dat bij deze. Als je al zo'n mafkees bent om er heen te willen gaan dan verdien je het ook. De rest weet wel beter mag ik hopen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Die strekking klopt; die gasten voeren zo hard oorlog; daar valt kennelijk niet tegenop te neuken. Je gaat je met zulke akties afvragen wanneer de troepen op raken... ..treurig dat zulke haat alleen lijkt te kunnen stoppen met uitroeing van één kant of beide kanten. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Rammoth op 15-04-2006 1:34] Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: Beetje allochtone zin qua spelling en grammatica dit. |
|
quote: kmoest geeuwen tijdens het typen en toen maakte ik een paar fouten hehehe Don't touch me. I'm evil. |
|
Ook in het nieuws gezien dat de besnijdenissen tegenwoordig vrij radikaal/ grondig worden uitgevoerd? Goed man; geloof rewlz! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 31-05-2002 17:00] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Aha, dat daar had ik ook over gelezen ja. Ik richt bij deze een satanische terreurbeweging op die aanslagen pleegt in de arabische wereld. Wie doet er mee? Oh, en wij doen niet aan zelfmoordaanslagen, aangezien ons bord voor onze kop niet zo groot is als dat van hun. |
|
I'll join... dat waren alle buitenlandse smilies Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: Jaaaa !! Ik wil !! Ik ha zoiets trouwens (IRL) al wel verwacht ! |
|
quote: Count me in! Ik ben niet zo met Satanisme bezig dus dan word ik wel de gewapende vleugel. Mag jij de politiek/ideologische vleugel zijn. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: En anders is dat bord nog altijd op zijn kop gedraaid om aan te geven dat het hier een blasphemische ende evil groepering betreft. |
|
ach, dood aan die klote hoofdoekjesdragers |
|
quote: Het feit dat het nog niet is gebeurd is een bewijs dat Satanisten toch nog iets slimmer zijn ... gelukkig. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 31-05-2002 23:34] |
|
quote: jij zoekt vast naar meer posts Don't touch me. I'm evil. |
|
lol.. on-topic: Ik vind het maar naief van die moslims "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Inderdaad, het lachen zal ze wel vergaan in Pakistan als ze wat nucleaire bommen op hun kop krijgen. |
|
ach.. ja.. de moslims van tegenwoordig idiote zelfmoord aanvallen.. ze zoeken het allemaal zelf maar uit |
|
Is er - zeg maar - iemand die hier ook - nou ja ik bedoel - enigszins over nagedacht heeft, in de zin van je verstand gebruiken. Ik weet dat het sinds zo ongeveer begin mei dit jaar een beetje uit de mode is om je bovenkamer intensief te masseren, buiken zijn meer in, maar dit niveau kan toch geen stand houden? Zeg nou zelf. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |