|
Auteur: |
|
|
Zweedse black metal behoorlijk rauw, een mix van Horde en Drottnar |
|
http://noisetrade.com/skaldinveum/inferno-single Nieuwe single [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon777 op 31-03-2015 14:13] |
|
dat linkt niet best [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-03-2015 13:02] signature |
|
Gelukkig zijn Horde en Dotnarr mij bekend. Euhm. Not. En nu gaan we vegen |
|
Ochot ja, dat was die christelijke blackmetalband. Baelus stak daar indertijd ferm de draak mee. Muzikaal was het volgens hem niet zo slecht, maar dat christelijke aspect. Ik snap wel niet goed hoe de topicstarter dit als referentie aanhaalt. En nu gaan we vegen |
|
quote: signature |
|
Damn. Is de paus katholiek. En nu gaan we vegen |
|
quote: Nee Rooms Katholiek, ik ben katholiek |
|
Drottnar niet bekend? Dat valt tegen Overigens Jayson Sherlock van horde heeft inderdaad bij Mortification gedrumt op een paar albums |
|
quote: gefixed |
|
quote: Nieuwe single http://www.noisetrade.com/skaldinveum/inferno-single |
|
quote: |
|
in de tussentijd heeft deze Zweedse band een full length uitgebracht genaamd Stridslysten. |
|
Eerste 10 seconden waren leuk. Heel saai verder helaas, haalt het niet bij de (oude)Naglfars en Dark Funerals van deze wereld. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Ik heb beide bands niet geluisterd die je noemt, zit het hem in geluid het verschil of smerigheid bijvoorbeeld? |
|
Plastic rommel met een slechte drumcomputer. [Dit bericht is gewijzigd door Diarrepelsteeltje op 26-11-2020 12:31] |
|
quote:Dit heeft zeker wel wat. Best oké When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dit klinkt wel echt heel slecht [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 26-11-2020 19:35] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Vind t eigenlijk steeds beter worden :l When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Inmiddels is er nieuwer werk van Drottnar beschikbaar.. |
|
Similar artists: Mayhem, Deathspell Omega, Satyricon, Blut Aus Nord. Zet er dan nog Immortal en Cradle of Filth bij, als je toch bezig bent. Ban voor Progtron. |
|
quote:Goede gitarist die qua riffwerk wat aan Coroner doet denken. Interessante nootkeuzen. Maar de drummer en zanger trekken t geheel omlaag. Jammer! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Betere riffs, betere opbouw van de songs en minder eentonige zang. Hey, en Drottnar vind ik wel leuk [Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 27-11-2020 9:02] "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Niceee |
Index / Heavy Metal |