![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Humanator heeft mooie. Laatst met de marquee-quest heeft ie er een paar opgegooid. ![]() |
|
quote:deze? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 06-08-2002 15:24] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Nee, niet dat kruisje. ![]() ![]() |
|
hehehe Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Ja die! Wat staat er eigenlijk? ![]() ![]() |
|
quote:GEIL ZEG, ZO'N MARQUE FUNCTIE Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
oja ik heb er ook veel.. het iron maiden/acdc/metallica/slayer, you name it Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
ik haal m'n lettertypes meestal van www.flamingtext.com Dragonwick vind ik een heel mooi lettertype ![]() |
|
Chiller is mooi. Is zelfs gewoon standaart bij Windhoos. ![]() |
|
![]() |
|
quote:ah VIKING klinkt leuk ![]() Ik zelf heb hordes met runen, en allemaal fonts van Norvger en het lettertype BUFFIED, het iced earth lettertype is ook wel mooi. Maar ik zweer bij Celtic mc ![]() ![]() |
|
quote:Ja ik had ook zoiets in ICQ maar dan in mijn history. Sindsdien gebruik ik Trillian en tot nu toe nog geen spijt van ![]() ![]() |
|
quote: Heb je al eens op www.larabiefonts.com gekeken ?? Die gozer maakt z'n eigen fonts en daar kijk ik altijd al eerste heen als ik iets ga maken en ik zoek een maf lettertype....Die standaars windows fonts zijn zo afgezaagd... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
quote:ha betooor! ook voor de mac, al heb ik ook een converter Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Glad I could be of service... ![]() You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Comic Sans. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |