IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 9 nov - The Gathering - EXTRA 'Anniversary Show' - Doornroosje, Nijmegen Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-11-2014 19:01 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2014 17:59 schreef tomcat ha het volgende:
Always is een leuke album maar niet veel meer dan dat.


Gast, wat?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 10-11-2014 19:10 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ja ik moest ook ff lachen


... hoe de hazen lopen ...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-11-2014 20:07 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Dikke tssssss...., ja.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-11-2014 20:49 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Die Always anniversary show toen in de Willem II was wel van het niveau stijve piemel trouwens.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 10-11-2014 20:56 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 10 november 2014 19:00 schreef Onweerwolf het volgende:
Flink kwaliteitsverschil.

Ik heb ook nooit gesnapt waarom The Gathering niet een echt goede zangeres heeft gezocht toen Anneke weg ging. Silje is niet heel slecht maar het is meer een zangeres voor een bandje dat het voorprogramma van Autumn of Epica doet.
Och. Op cd vind ik het nog wel smaken, maar live mist ze veel power.


Boeiender


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-11-2014 20:56 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 10 november 2014 20:49 schreef Onweerwolf het volgende:
Die Always anniversary show toen in de Willem II was wel van het niveau stijve piemel trouwens.


Daar ben ik ook geweest, dat was echt geweldig! Gelukkig ben ik begin jaren 90 ook tig en tig keer naar hun shows geweest.

Aan deze heb ik niet zoveel gemist, zo lees ik, hehe.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-11-2014 20:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Die hele TG92 tour was er 1 om in te lijsten idd, maar in Den Bosch gebruikte Bart nog z'n oude gruntstijl dus klonk hij op z'n vetst. Hopelijk komen die opnames nog eens een keer uit.

Overigens komt er na zo'n 5 minuten in dit prachtnummer ook eventjes een 'dikke tsss' moment:





The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-11-2014 21:07 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ai ai ai. Jammer. Ik denk dat dat Jelmer Wiersma was, de gitarist rechts. Die zat er in willem II ook een paar keer iets naast. Dat viel me trouwens pas op toen ik het op youtube terugzag, hehe.




[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 10-11-2014 21:07]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


brundlefly
crusade4krijst
Usericon van brundlefly
Posted 10-11-2014 21:30 by brundlefly Wijzig reactieProfiel van brundleflyQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2014 20:56 schreef MR. N het volgende:
Och. Op cd vind ik het nog wel smaken, maar live mist ze veel power.


En uitstraling...


I found it surprisingly beautiful... in a brutal, horribly uncomfortable sort of way.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 11-11-2014 15:13 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2014 18:59 schreef faalhaas het volgende:
Always is natuurlijk wel iets meer dan een leuke album. Destijds was het nog aardig baanbrekend om death metal met vrouwenzang te mixen.

The Gathering was samen met bands als Paradise Lost grondlegger van het gothic metal genre waar veel te veel kitscherige over the top bagger bandjes incl vals zingend emo zangeresje uit voortkwam. Je weet wel, het soort bandjes waar Jan Post zo van smult.


oh dat weet ik heel goed. Ik zie het ook meer als een belangrijke album dan een echte volledige klassieker. Ik zou het nog steeds een 7.5 ofzo geven wat zeker niet negatief is.

quote:
Op 10 november 2014 20:49 schreef Onweerwolf het volgende:
Die Always anniversary show toen in de Willem II was wel van het niveau stijve piemel trouwens.


alle 3 de bands toen eigenlijk >_>



nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 11-11-2014 15:36 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Polonaise bij Acrosticon....



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Latebloomer
Usericon van Latebloomer
Posted 11-11-2014 20:06 by Latebloomer Wijzig reactieProfiel van LatebloomerQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2014 19:00 schreef Onweerwolf het volgende:
Flink kwaliteitsverschil.

Ik heb ook nooit gesnapt waarom The Gathering niet een echt goede zangeres heeft gezocht toen Anneke weg ging. Silje is niet heel slecht maar het is meer een zangeres voor een bandje dat het voorprogramma van Autumn of Epica doet.


Heeft iemand trouwens dat Sirens-project al gezien of gehoord waar Anneke nu mee tourt?


100% anti-Kvelgeest


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 11-11-2014 20:09 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Is dat niet al afgelopen?



Latebloomer
Usericon van Latebloomer
Posted 11-11-2014 20:32 by Latebloomer Wijzig reactieProfiel van LatebloomerQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2014 20:09 schreef Morridin het volgende:
Is dat niet al afgelopen?


nee, volgende maand treden ze op in de Boerderij in Zoetermeer, vandaar mijn vraag.


100% anti-Kvelgeest


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 11-11-2014 20:43 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 11 november 2014 20:06 schreef Latebloomer het volgende:
Heeft iemand trouwens dat Sirens-project al gezien of gehoord waar Anneke nu mee tourt?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 27-01-2015 17:51 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht





Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-12-2015 9:58 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Zo, het live-album ook binnen nu. Erg lekker wel.

En goede grunts van Bart zeg... die kan het nog steeds.


Boeiender


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 18-12-2015 11:12 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2014 18:59 schreef faalhaas het volgende:
Always is natuurlijk wel iets meer dan een leuke album. Destijds was het nog aardig baanbrekend om death metal met vrouwenzang te mixen.

The Gathering was samen met bands als Paradise Lost grondlegger van het gothic metal genre waar veel te veel kitscherige over the top bagger bandjes incl vals zingend emo zangeresje uit voortkwam. Je weet wel, het soort bandjes waar Jan Post zo van smult.


Gothic metal is lijk het monster van Loch Ness.
Iedereen spreekt erover maar niemand weet wat het is.

Paradise Lost heeft aan album Gothic, maar is dat daarom gothic metal?

Net lijk viking of pagan metal.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 18-12-2015 11:13 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

**

[Dit bericht is gewijzigd door caron op 18-12-2015 11:14]


En nu gaan we vegen


Valediction
Usericon van Valediction
Posted 19-12-2015 2:08 by Valediction Wijzig reactieProfiel van ValedictionQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2015 9:58 schreef MR. N het volgende:
Zo, het live-album ook binnen nu. Erg lekker wel.

En goede grunts van Bart zeg... die kan het nog steeds.


Erg goed album! Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat. Blij dat ik beide shows die dag gezien heb.

Nu wachten op de fysieke cd´s en lp´s, want die komen in maart pas.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-12-2015 18:29 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 december 2015 2:08 schreef Valediction het volgende:
Erg goed album! Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat. Blij dat ik beide shows die dag gezien heb.

Nu wachten op de fysieke cd´s en lp´s, want die komen in maart pas.
Huh? Je hebt het wel besteld maar nog niet ontvangen? Ik had de dubbel cd besteld en dus ook ontvangen.


Boeiender


Valediction
Usericon van Valediction
Posted 20-12-2015 1:28 by Valediction Wijzig reactieProfiel van ValedictionQuote dit bericht

LP er ook bij besteld, dus ik wacht tot in maart...


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-12-2015 7:55 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 20 december 2015 1:28 schreef Valediction het volgende:
LP er ook bij besteld, dus ik wacht tot in maart...


Ah. Das best lang wachten zeg maar....


Boeiender


Valediction
Usericon van Valediction
Posted 20-12-2015 12:46 by Valediction Wijzig reactieProfiel van ValedictionQuote dit bericht

Nogal...


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 29-01-2016 20:23 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2015 9:58 schreef MR. N het volgende:
Zo, het live-album ook binnen nu. Erg lekker wel.

En goede grunts van Bart zeg... die kan het nog steeds.


Hier ook wegens nu pas in de winkels zeg maar.

Heerlijke schijven zeg. En o o o, wat klinkt Anneke hier lekker zeg.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen