|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja ik moest ook ff lachen ... hoe de hazen lopen ... |
|
Dikke tssssss...., ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Die Always anniversary show toen in de Willem II was wel van het niveau stijve piemel trouwens. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Och. Op cd vind ik het nog wel smaken, maar live mist ze veel power. Boeiender |
|
quote: Daar ben ik ook geweest, dat was echt geweldig! Gelukkig ben ik begin jaren 90 ook tig en tig keer naar hun shows geweest. Aan deze heb ik niet zoveel gemist, zo lees ik, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Die hele TG92 tour was er 1 om in te lijsten idd, maar in Den Bosch gebruikte Bart nog z'n oude gruntstijl dus klonk hij op z'n vetst. Hopelijk komen die opnames nog eens een keer uit. Overigens komt er na zo'n 5 minuten in dit prachtnummer ook eventjes een 'dikke tsss' moment: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ai ai ai. Jammer. Ik denk dat dat Jelmer Wiersma was, de gitarist rechts. Die zat er in willem II ook een paar keer iets naast. Dat viel me trouwens pas op toen ik het op youtube terugzag, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 10-11-2014 21:07] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: En uitstraling... I found it surprisingly beautiful... in a brutal, horribly uncomfortable sort of way. |
|
quote: oh dat weet ik heel goed. Ik zie het ook meer als een belangrijke album dan een echte volledige klassieker. Ik zou het nog steeds een 7.5 ofzo geven wat zeker niet negatief is. quote: alle 3 de bands toen eigenlijk >_> |
|
Polonaise bij Acrosticon.... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Heeft iemand trouwens dat Sirens-project al gezien of gehoord waar Anneke nu mee tourt? 100% anti-Kvelgeest |
|
Is dat niet al afgelopen? |
|
quote: nee, volgende maand treden ze op in de Boerderij in Zoetermeer, vandaar mijn vraag. 100% anti-Kvelgeest |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Zo, het live-album ook binnen nu. Erg lekker wel. En goede grunts van Bart zeg... die kan het nog steeds. Boeiender |
|
quote: Gothic metal is lijk het monster van Loch Ness. Iedereen spreekt erover maar niemand weet wat het is. Paradise Lost heeft aan album Gothic, maar is dat daarom gothic metal? Net lijk viking of pagan metal. En nu gaan we vegen |
|
** [Dit bericht is gewijzigd door caron op 18-12-2015 11:14] En nu gaan we vegen |
|
quote: Erg goed album! Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat. Blij dat ik beide shows die dag gezien heb. Nu wachten op de fysieke cd´s en lp´s, want die komen in maart pas. |
|
quote:Huh? Je hebt het wel besteld maar nog niet ontvangen? Ik had de dubbel cd besteld en dus ook ontvangen. Boeiender |
|
LP er ook bij besteld, dus ik wacht tot in maart... |
|
quote: Ah. Das best lang wachten zeg maar.... Boeiender |
|
Nogal... |
|
quote: Hier ook wegens nu pas in de winkels zeg maar. Heerlijke schijven zeg. En o o o, wat klinkt Anneke hier lekker zeg. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |