IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Tour de France 2014
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 02-07-2014 17:43 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2014 17:29 schreef williamblake het volgende:
Hier maar verder in posten zeker, aangezien er ook geen topic voor de 2013 editie was?

Een mens zou niettemin met al die voetbal vergeten dat dit circus ook weer begint komende zaterdag.

Ben benieuwd of er wat spanning gaat inzitten. Ik kijk vooral uit naar de kasseirit de 9de juli.


Nee doe maar hier

Inderdaad nog niet heel erg in verdiept dit jaar door al dat voetbal. Snel nog even m'n poultje samenstellen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 02-07-2014 17:59]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 02-07-2014 18:15 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Ik speel mee op sporza met het tourmanager spel. Er zijn ook minicompetities. Ik kan altijd eentje voor zm opzetten als er genoeg interesse is (uiteraard kan je ook aan mijn huidige competitiegroep deelnemen - laat maar wat weten).

[Dit bericht is gewijzigd door williamblake op 02-07-2014 19:33]



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-07-2014 20:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

sure, why not


signature


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 02-07-2014 22:39 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

OK.
Om deel te nemen ga je naar http://tourmanager.sporza.be

Registreren en een team aanmaken (1 rit die dubbel telt kiezen, 9 renners + 1 ploeg ifv je budget waarbij je ook transfers overheen de 3 weken kan doen - lees de spelregels voor meer details).

Ik heb een zm minicompetitie aangemaakt. Eenmaal je een team hebt, gewoon naar minicompeties en de aansluit optie kiezen en volgende gegevens invullen:
Competitienaam : zm_for_yellow
Competitiewachtwoord : 666

Individueel kan je prijzen winnen + vorig jaar kon je ook als groep een prijs winnen (maar dan moest je met meer dan 5 leden zijn).

Deadline is zaterdagochtend. Erna meespelen is ook mogelijk, maar dan verlies je uiteraard al punten.



mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 03-07-2014 9:31 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2014 22:39 schreef williamblake het volgende:
OK.
Om deel te nemen ga je naar http://tourmanager.sporza.be

Registreren en een team aanmaken (1 rit die dubbel telt kiezen, 9 renners + 1 ploeg ifv je budget waarbij je ook transfers overheen de 3 weken kan doen - lees de spelregels voor meer details).

Ik heb een zm minicompetitie aangemaakt. Eenmaal je een team hebt, gewoon naar minicompeties en de aansluit optie kiezen en volgende gegevens invullen:
Competitienaam : zm_for_yellow
Competitiewachtwoord : 666

Individueel kan je prijzen winnen + vorig jaar kon je ook als groep een prijs winnen (maar dan moest je met meer dan 5 leden zijn).

Deadline is zaterdagochtend. Erna meespelen is ook mogelijk, maar dan verlies je uiteraard al punten.



Ik buig me er deze namiddag even over tussen 't PhD'en in


attema
voorheen attematic
Usericon van attema
Posted 09-07-2014 15:33 by attema Wijzig reactieProfiel van attemaQuote dit bericht

Kittel die gisteren voor de derde keer deze tour de klinkers uit de straat rijdt...mooi om te zien dat hij het ook kan zonder hulp van een Giant-trein.

Froome lag vandaag alweer op zijn bips...blijven zitten is het devies.

Verder nog weinig spanning, hoewel ik de ritzege van Nibali wel erg fraai vond.


10.10.1942 - 20.11.2011


attema
voorheen attematic
Usericon van attema
Posted 09-07-2014 15:48 by attema Wijzig reactieProfiel van attemaQuote dit bericht



10.10.1942 - 20.11.2011


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 09-07-2014 17:36 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Wat een rit. Wat had dat wel niet gegeven als ze die 2 extra kasseistroken niet hadden afgeschaft wegens te gevaarlijk.



Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 09-07-2014 18:21 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Ben benieuwd naar het geklaag van de Spaanse klimgeiten die vandaag verloren hebben. Want dat gaat er ongetwijfeld komen. Cancellara heeft een punt als hij zegt dat die twee stroken niet geschrapt moesten worden. Alsof er een berg geschrapt wordt als het 35 graden is in de Pyreneeën... Dit is óók koers.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-07-2014 21:22 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Onze standplaats bij etappe 2 (Sheffield), op een klein half uurtje van ons huis:



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Andrei
Usericon van Andrei
Posted 10-07-2014 2:03 by Andrei Wijzig reactieProfiel van AndreiQuote dit bericht

En, een selfie genomen half op de weg?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-07-2014 13:43 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Alleen toen er geen renners waren.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen