|
Auteur: |
|
|
Deze band moet ik echt eens gaan checken, ligt volgens mij volledig in mijn straatje. |
|
quote: Ik ook. Zag het al vergeleken worden/in relatie met Today Is The Day (genoemd worden). [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 06-07-2014 22:24] |
|
quote:Daar klopt niks van. |
|
quote: Mensah prateh serieus, maar ze weten van geen ene keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ... Unsane, tja. Dat is weer zo'n band waar ik nooit echt een band mee heb gekregen ondanks dat het in m'n straatje ligt. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 06-07-2014 21:28] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Zo dan. |
|
Ik zie de vergelijking ook vaak opkomen, maar heb nooit iets van TITD gecheckt. Dus kan het niet echt vertellen. |
|
|
|
Ik zal Sadness Will Prevail en Axis of Eden op de lijst zetten |
|
Sadness Will Prevail is taaie kost. Axis Of Eden is een van mijn favorieten samen met Kiss The Pig, lijken wat op elkaar, zelfde periode ook, anders dan het eerdere werk. Goed ruig, wellicht wat meer recht-toe-recht-aan. Probeer ook vooral de recentste, Pain Is A Warning. Eg sterk, is de plaat waar ik met ze kennis heb gemaakt. Maar goed, Unsane. |
|
Komt hier de laatste tijd vaker en meer voorbij, ook wat andere albums aan het proberen. Dit is fijn: |
|
Knap werk: |
|
|
|
Kende dit niet, erg gaaf!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Zeker eens live gaan zien als de kans zich voor doet. Op plaat vind ik het allemaal niet zo heel boeiend, maar nu al weer zin om ze te zien op Desertfest. |
Index / Muziek algemeen |