|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
see you at occultfest! |
|
O, nou, las het dan maar af. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
:') Je moeder. |
|
|
|
Ik vint je oranje wit vaag blauwe flag mooi! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-07-2014 10:58] |
|
Hopelijk ook weer aanwezig als ik vrij kan krijgen :-) |
|
Helaas niet aanwezig dit jaar, druk met werk en mijn scriptiedeadline ligt rond die tijd |
|
Misschien dan toch de zaterdag nog ff. Heb ik iig nog een klein sfeervol festival dit jaar. Dat wordt echter wel een last minute beslissing. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Sfeervol? Ik vond er vorig jaar weinig sfeer aan, en dan nog het belachelijke statiegeld systeem en de rare campingregels. Dit jaar is voor het eerst dat ik sterk de neiging heb om niet te gaan. Occultfest is voor mij niet meer wat het was, desalniettemin wens ik ze een boel bezoekers toe en twee toffe dagen. |
|
elkar jaar zelfde line up of ligt dat aan het format van de poster? I am mine own redeemer...! |
|
Goed paint postertje weer worden die ook zo naar de drukker gejaagd in 72dpi? [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 31-07-2014 5:24] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: bijzonder, aangezien je vroeger altijd er helemaal gek op leek te zijn, zo gek zelfs, dat je grindbashers (als band om op te treden) altijd geboycot hebt... (zo gek ben je dus niet, hahaha). [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 31-07-2014 23:36] I am mine own redeemer...! |
|
quote: Haha wat een bullshit, ik heb grindbashers nog nooit geboycot. Jullie bestaan toch pas sinds 2008 ofzo? Ik ben als vrijwilliger na de 2008 editie gestopt. En ja Occultfest gepromoot, stukje organisatie dingen gedaan maar nu al jaren niet meer. Ik vind het qua sfeer echt stukken minder geworden in de laatste jaren, als bezoeker zijnde. En ja, zelfde format overigens [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 01-08-2014 18:22] |
|
Ach, gezien de intens matige geluidskwaliteit op Occultfest lijkt het toch altijd net of Grindbashers elk jaar meerdere keren op het podium staat. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
|
|
En dan de mosh brengen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Mag dat wel? |
|
Niet bij gothicbands. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Daar mag je alleen vanaf een afstandje de zangeres uitschelden, nietwaar? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Wat op dat moment hoogst verantwoord was. Man man man. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
signature |
|
Epica? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ex Libris, dacht ik. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Nog nooit van gehoord. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Koester dat. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |