|
Auteur: |
|
|
Is het niet mogelijk om in het profiel te zetten van welk land een persoon afkomstig is Wat dat vind ik altijd leuk om te weten. Desnoods kan er de provincie of stad erbij gezet worden, maar dat vin ik wel iets overbodig. ja ik weet het http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=830&page=1 maar ik vind het makkelijker op het profiel |
|
MU - Belgische - Oost-Vlaanderen Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik vind het registreren poepsimpel, en het kan nog simpeler gemaakt worden door dat stukje over jezelf weg te laten of zo. Kan het niet gewoon gezet worden naast je usersicon, signature en subtitel of zo |
|
Wat is dat toch met de nationalisem van jullie belgen? Het zla mij een reet roesten waar iemand vandaan komt ... |
|
quote: Hela, niet veralgemenen hoor! Mij kan het ook weinig schelen waar iedereen vandaan komt, maar ik denk ook weer niet dat het de registratie zou bemoeilijken.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:ende heb u nog steeds nergens tegen het (vege) lijf gelopen wicked! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:dit heeft niets met nationalisme te maken. En dat dat typisch belgich is komt omdat wij in ons land met 4 miljoen franstalligen lopen en nog enkele 100den duitsers. Terwijl jullie enkel nederlands hebben. En wat vind der rest van dit idee? |
|
quote:Ik vind 't een stom idee... Met een initiatief als ZwareMetalen probeer je juist de grenzen (nationaal, regionaal.. whatever) op te heffen! Door overal bij te gaan zetten waar wat vandaan komt werk je dat alleen maar tegen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik vind het sowieso nutteloos. |
|
quote:Waarom zware metalen is al internationaal. En het is niet omdat daar nu enkele mensen van deze regio bijzitten dat er daarom speciaal veel aandacht aan zal geven ofzo |
|
quote: Ik vrees dat de interesse hierin slechts van 1 persoon komt en zal blijven komen . |
|
quote:ja, ok niet dan. Ik geef mij gewonnen. Please don 't hurt me |
|
quote: Ik meen u wel al eens gezien te hebben,tijdens die zomeroptredens in de Tweede Zit,met Total Fucking Destruction en Sylvester Staline,geloof ik.Maar ik ben wel niet zo spraakzaam,ik ga niet zo snel iemand aanspreken of zo- (en on topic nu)neee,ik ben niet nationalistisch!!Wtf??? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
Index / Administration |