|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
is hier gewoon een hele so what kliek arrrrrgh gelukkig kom ik daar niet al te vaak in ede |
|
quote: |
|
ghoellie ... verkeerde pilleke genomen .. |
|
Ik heb een hekel aan emiel! Trieste gast |
|
Ik ook .. maar je kunt lullen wat je wil. Stom is ie niet, als je ziet hoe rijk hij is geworden met z'n ge-tjakka |
|
Dat is niet omdat Ratelband slim is, maar omdat veel Nederlanders dom zijn. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hij maakt toch mooi gebruik van die domheid. dus is hij slim. |
|
Quote: "punt 2;...en ook nog met velen tegen een; lekker eerlijk debat zeg!!!" De opzet van het zwarte schaap is juist dat een conroversieel persoon zich 'verdedigt' tegen zijn critici "punt 3; je kan zoiets verwachten met zo'n gast." heb je wel gelijk in. BROODJE POEP! |
|
Quote: Posted 31-05-2002 16:38 by Vintersorg -------------------------------------------------------------------------------- Gadver, jullie loven hem allemaal "omdat ie zegt wat ie denkt" gadver! of omdat ie iemand die jullie voor 'stijve hark'uitmaken nat spuit het getuigt gewoon van 100% domheid!!! lompheid, en proberen cool te doen! Maar er wordt dus ingetrapt Dat is niets nieuws, denk maar aan Pim. Het maakte voor velen niet zoveel uit WAT hij nu precies wilde (muv vreemdelingenbeleid)maar om het feit dat hij 'zei wat hij dacht' (meest uitgesproken zin in Nederland ooit?)en tegen de gevestigde orde aantrapte BROODJE POEP! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |