|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag Ulcerate (NZ death) Wormed (ES brutal death) Solace Of Requiem (US blackened death) Gigan (US progressive / brutal death) Vvk n.n.b. Entree n.n.b. Zaal open 15.00 uur. Zondag Master (US old school death) Entrapment (NL old school death) Vvk n.n.b. Entree n.n.b. Zaal open 14.00 uur. https://www.facebook.com/events/615078578589288 |
|
Die zaterdag is wel erg mooi zo! |
|
Zaterdag best wel enorm hard aanwezig. Hopen dat Ulcerate genoeg speeltijd krijgt. |
|
Zaterdag |
|
Zondag. Van de zaterdag wordt ik niet echt warm. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Gaaf, maar de 22e heb je ook Speedfest. Keuzes... |
|
waarschijnlijk ga ik de ulcerate tour in arnhem zien dus word het denk ik die zondag alleen... |
|
Ook toegevoegd voor de zondag: Grand Supreme Blood Court (NL death / doom) Cote d’Aver (NL brutal death) |
|
De zondag wordt zo wel heel interessant! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Dictated (NL brutal death) zal ook van de partij zijn op de zondag. |
|
Ulcerate zou al de moeite waard zijn om te gaan, maar ik zie ze al twee keer deze toer en een stuk dichterbij. Dit zal ik nog even overwegen. |
|
Festival mist nog een echte kers op de taart |
|
Precies. Als ze TMDC maar buiten houden. |
|
Zin in taart zeker?, je hapt zo lekker. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 14-08-2014 17:43] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Zal wel weer Thanatos worden, of bodyfarm. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
quote: Beetje een onnodige vraag lijkt me. Zo'n lekkere slagroomtaart met vruchtjes erop enzo. Heerlijk. |
|
TMDC is geen deathmetal volgens de kenners |
|
De line-up tot nu toe en ticketprijzen: Zaterdag: Ulcerate (NZ death) Wormed (ES brutal death) Solace Of Requiem (US blackened death) Gigan (US progressive / brutal death) Cote d'Aver (NL brutal death) Korpse (NL slamming brutal death) Zondag: Master (US old school death) Grand Supreme Blood Court (NL death / doom) The Monolith Deathcult (NL death) Dictated (NL brutal death) Entrapment (NL old school death) Moker (BE brutal death) Dagtickets: vvk € 15,00. Aan de deur: € 17,00. Combiticket: vvk € 25,00. Aan de deur: € 30,00. |
|
Als ik ga is de keuze makkelijk, slechts één dag en dat is duidelijk de zondag die wat mij betreft met kop en schouders boven de zaterdag uitsteekt. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Maar... maar... Ulcerate! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Dat was toch numetal? |
|
quote: Dat is dan ook de enige goede band op de eerste dag. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Neemetal. Two in the pink, one in the stink. |
|
Départe (AU black / death) zal ook op de zaterdag spelen. |
|
Gigan is toch ook heel vet heur. Alleen komt die tour ook in arnhem en denk dat ik daarmaar naar toe ga. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |