|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 22 november Klokgebouw, Eindhoven Eerste namen: Turbonegro Napalm Death Midnight The Fuzztones Peter Pan Speedrock Tickets: Early-bird: 35 euro, daarna 40 euro. Start voorverkoop: 21 juli www.speedfest.nl [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 06-08-2014 19:39] |
|
Waarschijnlijk weer achter de bar. En een welverdiende pauze inlassen tijdens Midnight natuurlijk. |
|
Nieuwe namen: ...And You Will Know Us By The Trail Of Dead Banane Metalik Diablo Blvd The Deaf Doomriders Slapshot |
|
Napalm Death, Slapshot en Doomriders, niet verkeerd! |
|
Ook toegevoegd: The Adicts (UK punk) Enforcer (SWE metal) Coliseum (US post hardcore) Kaartje is binnen! |
|
Best een toffe line-up dit jaar. Eens kijken tegen die tijd. |
|
Ook toegevoegd: MADBALL KADAVAR THE PEACOCKS WOLFSKOP THE CAPACES PICTUREBOOKS |
|
De line-up is compleet! Turbonegro Madball Midnight Peter Pan Speedrock The Fuzztones The Adicts Napalm Death Banane Metalik Doomriders Enforcer Kadavar Slapshot The Peacocks Diablo Blvd ...And You Will Know Us By The Trail Of Dead The Deaf The Shrine Coliseum The Capaces Herder Wolfskop The Picturebooks Death Alley http://www.speedfest.nl/timetable |
|
Geen geweldige lineup wat mij betreft maar ik ben er bij. Altijd leuke feestjes Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
quote: Zeker weten? Met Turbonegro, Madball, Napalm Death, Doomriders, Slapshot, Diablo Blvd, ...And You Will Know Us By The Trail Of Dead, Coliseum en Herder toch wel een van de beste line-ups van Speedfest wat mij betreft. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Suicidal Angels vervangt Diablo Blvd. |
|
Daar wordt een man als ik nou blij van. |
Index / Concerten |