|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb alleen de ceedee "RETRO" van deze band. Hierop staan alleen covers. Ik vind dit echt een goede ceedee. "Kokaiinum" ben ik zeker van plan om aan te schaffen. Heads I win, tails you lose |
|
Ben op dit moment bezig deze band uit te checken, klinkt niet slecht. |
|
|
|
dit klinkt inderdaad erg vet.. goeie aanrader, thanx! met0l! |
|
quote: Ik vind dit een van de beste bands uit Denemarken (de King rewlz uiteraard!); die gruntzanger klinkt op sommige cd's van ze als een 'sub woofer'; ultra ruig!!!! Nog ff nieuwtje: Danish death metal veterans ILLDISPOSED have set "1-800 Vindication" as the title of their new album, tentatively due late summer through Roadrunner Records (Europe). The CD was produced by Ziggy and is currently in the mixing/mastering process. "1-800 Vindication" track listing: 01. I Believe In Me 02. Dark 03. Now We're History 04. When You Scream 05. Jeff 06. In Search Of Souls 07. Still Sane 08. You Against The World 09. No More Time 10. The Final Step The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
cool, een nieuze cd/ npoit mee ropgehoopt want ik heb ooit eens een (overigens hilarisch) interview gelezen waaruit vooral bleek hoeveel de bandleden elkaar haten. |
|
quote: Die gasten hebben wel humor idd; moesten van de platenmaatschappij een cover cd releasen (met allerlei death metal klassiekers; erg leuk) waarop de quote staat: "Show me your tits and I'll show you mine" The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb een keer een interview van die gasten gelezen in de Aardschok. Wat een verhaal! |
|
Hoe is de nieuwe cd tov hun oudere spul? Ik heb enkel Submit en Retro op CD. A black heart can only find beauty in darkness. |
|
Ik ken tot nu toe alleen de laatste cd 1-800 Vindication, maar ik vind 'm echt über! Heerlijke productie, goede grunt, vette gitaren. Wel melodieus, doch bruut. Iemand enig idee waar ik het oude materiaal nog aan kan schaffen? Ik heb nl. een paar sites afgezocht, maar tot nu toe nog nix gevonden. Inter faeces et urinam nascimur |
|
Ik ken alleen hun versie van 'Slaughter of the soul' voor een AtG covercd. En die vind ik maar niks. Wouter, fik die cd eens voor me |
|
Ik zal die cd niet voor je fikken, want dat mag natuurlijk niet en is uitermate illegaal.... vanavond stappen? Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: De covercd is niet hun keuze geweest maar opgelegd door de platenmaatschappij; vandaar dat het beter had kunnen zijn; wel gave keuze aan coversongs Ze hebben een album genaamd: There's something rotten in the state of Denmark; weet iemand waar dat statement ook alweer op slaat? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nee, maar het blijft nog steeds hun beste cd! |
|
euhm... die laatste cd klinkt toch wel een beetje anders , niet? :p |
|
quote: Shakespeare - Hamlet Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead |
|
man , die laatste cd rost toch wel hard! signature |
|
Hm, volgens mij heb ik hen eens live gezien, en was dat voor een Death Metal-band best goed. |
|
Ze hebben er nu eindelijk een tweede gitarist bij dus muzikaal mag het vooruitgegaan zijn; ik had iig nog geen deathmetal met didgeridoo gehoord! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Als in: deathmetalbands kunnen geen goede concerten geven? Smaken verschillen natuurlijk, maar zo beweer je dat alle bands van één specifiek genre live nooit "goed" zijn.... talk about being biased. |
|
Submit is een erug vette ploat.. Binnenkort in de goudvishal.. |
|
Vandaag de Burn Me Wicked cd gehaald en die is weer lekker heerschend vet Woensdag maar uitchecken hoe vet ruig ze klinken met 2 gitaristen in de vissekom whoeiiii zin an www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
woehoe vanavond Mooi feessie vieren daaro dacht ik maar ZIN AN!!!!!!!!!!! www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Godverdomme wat een stelletje hufters hiero en in de rest van 't land . Er stonden misschien 30 man te kijken bij deze geweldige band die het grote gros van de bands er onmeunig uitknallen. Djeez wat een HEERSCH band, ze knalden ongeloofeloos hard en ze stonden er helemaal. als ze het voorprogramma van Vader doen gaat men hier met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid hier gewoon hetzelfde posten www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Zekers, was te rustig voor zo'n gaaf optreden. Heerlijk!! Lomp, lomp, lomp. You can either agree with me, or be wrong. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |