|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wanneer komen ze dan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
misschein dat ik wel ga. ik wil er eerst wat meer info van hebben aangezien ik niks weet over hun optredens. overigens ben ik ook geen echte fan. ik vind alleen de eerste cd echt goed. daarna wordt het te melodieus en op de derde zelfs te funky. |
|
Moet ik even mijn hersens laten kraken, 'Frolic Through The Park' schiet me te binnen. Was dat niet hun eerste album ofzo. Of ben ik in de war met dat hondevoer. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
I ga erheen want ze komen op dynamo toch ??? |
|
quote: Zo ist! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik ga ze ook zien op Dynamo. Ben benieuwd, want ik vind ze wel aardig. |
|
quote: "Frolic through the park"is nummer twee. "The Ultra-violence"is nummer een (en de beste). Er zijn geen banden met hondevoer. |
|
quote: 13 juli Effenaar Eindhoven enige club optreden in de wereld!! Zimmershole treed ook op met nog een aantal andere bands, het gerucht gaat dat Arch Enemy ook speelt. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
Ik ken ze ook nog wel hoor Ik heb 3 cd's van hun - Frollic trough the park - Fall from Grace (live Amsterdam (als ik het goed heb) - Act III Maar hadden ze hun naam toen d'r tijd niet veranderd ??? Naar "The oganisation" ?? Ik wil nog heel graag de resterende cd's van hebben. WIE heeft die ?? Wiegen Meister ! |
|
ze hebben hun naam veranderd in "the organisation" en daarna in "the swarm". Van de laatse is dacht ik wel materiaal uitgebracht. |
|
quote: Ik heb The Ultraviolence,Act III en The Organization van ze op cd behalve Frolic.. mail me maar dan regelen we wel iets. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
13 juli in Eindhoven... Interessant . |
|
(blij)In '90 heb ik een liveconcert van hen gehoord via Vara's Vuurwerk...dat gitaarwerk gaat door merg en been! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik heb Death angel al eens gezien in noorderligt in Tilburg. Dat was wel erg goed (Het was trouwens extra leuk want diezelfde dag was Nederland europees kampioen voetballen geworden) |
|
Death Angel is best gaaf... Dus ik ben benieuwd of ze het nog leuk doen tijdens D.O.A. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
gezien in tivoli utrecht en een aardschokdag, lang geleden. waren zeker te gek, drummer was 15 bij de eerste lp ooit ontsekt door kirk hammett toch? THRASHERS!!! Oud Vuil. |
|
quote: Van The organisation ook; 'The organisation' en 'Savor the flavor'. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Owwww da's wel een aanrader!!!Daar heb ik wel zin in! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: maar wat ik zo hier en daar heb opgepikt over hun stijl bevalt het mij geheel niet. alle trashinvloeden zijn eruit gegooid. Ik vond "act III" al niks meer en hun latere werk scheen nog erger te zijn dan deze titel. ik heb dan ook nooit actief naar "the organization" materiaal gezocht. |
|
Voor diegene die interesse hebben ben er snel bij want er zijn maar 650 kaarten te koop,en inderdaad dat concert in noorderligt was ik ook bij en dat was super. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
quote: Gaaf! toevallig "Nasty savage" ook in noorderligt gezien? (en dark angel en nuclear assault?) |
|
quote: Waarschijnlijk wel,wij gingen toen overal heen vooral in Tilburg want dat kon op de fiets. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
Ik heb daarnet een kaart besteld via de tickerservice. ik denk dus dat ik er zal zijn. Ik heb er wel zin in: death angel, zimmer hole. |
|
Dan zie ik je daar wel. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
ik kom ervoro nr dynamo, maar staan ze nu op Wacken ook? of wat? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |