|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hahahahahaha dat geloof je toch zelf niet? Het meest over the top commerciële festtival ter wereld die verlies draaien? Dan kan ieder ander festival meteen de poorten sluiten. Ze hebben nog nooit financiëele risico's genomen. Wat een enorme bullshit van die gast, zeg. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 04-08-2015 23:44] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Inderdaad... Elk jaar binnen 2 dagen na het festival stijf uitverkocht.. Dan moet je toch wel je best doen om het te verneuken. Boeiender |
|
Lijkt me inderdaad zeer stug, tenzij ze daar écht lopen te kloten met geld... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Zou me ook weer niet verbazen eigenlijk. Het festival is zo geëxplodeerd qua bezoekers in de afgelopen 5 jaar, dat het misschien niet meer helemaal te overzien is voor de organisatie. Dat men al jaren elk jaar met de winst van dat jaar de gaten opvult van voorgaande jaren lijkt me toch geen goede bedrijfsvoering. Boeiender |
|
Lijkt me ook bullshit... Ben er nooit geweest, maar "minimal corporate sponsorship"?? Het hangt daar toch helemaal vol met reclame?? |
|
quote: Dat valt wel mee, je ziet wat Jagermeister en dat logo'tje van die energie drankjes waar ik even niet op kan komen. Ik denk dat ook erg veel geld gaat zitten in alle bij activiteiten, animatie en personeel wat er rondloopt, dat is echt ongekend. Het terrein van zowel camping als het festival is ook zo belachelijk groot dat ik me kan voorstellen dat ze dat ook niet voor een habbekrats van de lokale boeren huren. |
|
Vergeet niet de kosten voor het opruimen van die ongelooflijke teringbende die op de camping achter wordt gelaten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Er werd dit jaar inderdaad een mooie serie aan foto's waarop allerlei achtergelaten teringzooi te zien is getweet door Wacken. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Maar die kaarten zijn bijna 200 euro voor een weekeinde. Volgens die gast z'n logica vraag ik me dan af hoe de Zwarte Cross kan bestaan met kaartjes van 15 euro. Ik weet ook hoeveel de kraamhuur is voor labels, catering, prullaria en andere kraampjes op zulke festivals. Plus de inkomsten van merchandise, zulke festivals troggelen op alle mogelijke manieren geld af van hun eigen bands door grote percentages te rekenen. Blijf het maar onzin vinden. Maarja ik weet er verder ook niks van en zal me eigenlijk ook worst wezen . |
|
Ik heb echt 1 zak afval met wat blikjes en verpakkingen van vreterij die ik dan na afloop ook nog weer mee neem en thuis in de bak gooi. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zou me echt verbazen als ze verlies maken. Gewoon weer een extra excuus om de jaarlijkse prijsverhogingen van de consumptiebonnen en tickets te rechtvaardigen. Graspop is daar ook goed in: 'we komen anders niet meer uit de kosten', 'de groepen vragen meer', 'de toiletten zijn luxueuzer',... Juist ja, als ze het steeds moeilijker hebben om uit de kosten te geraken, hoe komt het dan dat ze volgens hun officiële jaarrekeningen telkens meer winst maken: http://www.gva.be/cnt/dmf20150619_01738937/graspop-maakt-jaar-op-jaar-gigantische-winst discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
quote: Wat wel een verschil met Graspop is, is dat je op Wacken eten en drinken uit de supermarkt zo de camping mee opneemt, waardoor het uiteindelijk altijd nog een relatief goedkoop festival is. Ook mag je nog steeds een literpul meenemen het festivalterrein op (ook al kun je die tegenwoordig niet meer bestellen aan de bar), dus als je bier haalt in de supermarkt (of mee van huis), dan hoef je dat niet op het festivalterrein te halen. Op Graspop was ik binnen een paar dagen veel meer kwijt om die reden dan dat ik in een week Wacken erdoorheen jaag. Als ze echt zo geldbelust waren, zouden ze wel verbieden dat je drinken mee de camping op mag nemen, of literpullen mee het festivalterrein op. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik lees zojuist dat het personeel uit betaalde krachten bestaat: http://www.billboard.com/articles/news/6649673/wacken-open-air-heavy-metal-festival-founder-interview 2500 man personeel betalen ipv grotendeels vrijwilligers, zoals bij de meeste andere festivals, lijkt me een plausibele verklaring.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Een paar dagen na het festival: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
O. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Op de markt in Dronten regent het soms: Maar op andere momenten schijnt de zon: Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Dronten?? |
|
quote: Ik wou vorig jaar gaan, maar het was zeer snel uitverkocht. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Gebrek aan modder. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ja, kut was dat. Sterke line-up ook toen. Kaasboer, notenbar, groentenkraam, viskar... [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 05-08-2015 21:53] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Geen geitenwollensokkenkraam en een bijbelstand? [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 05-08-2015 21:54] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Vergeet de stroopwafelkraam niet. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Was mokersiked voor de kaasboerreünie. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |