|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Goed artwork, tering. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Argentijnse black, niet onaangenaam bij eerste beluistering. |
|
Everlast - What It's Like Beetje chillen op een drukke dag. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Dank voor de tip. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Therapy? - Disquiet Zeker een plaat à la Troublegum, maar helemaal geen afgezaagde herhalingsoefening. Een stuk logger en duisterder, maar wel ontzettend catchy. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 25-03-2015 15:14] |
|
quote: NP: achtergrondmuzak op een congres van de EC |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
Ghost Bath - Moonlover |
|
Inquisition - Nefarious Dismal Orations Faustian Spirit of the Earth |
|
Vanessa van Basten - Disintegration EP |
|
Earth Crisis - Firestorm Terror - Always the Hard Way I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
|
|
Elpee bub |
|
Godspeed You! Black Emperor - 'Asunder, Sweet and Other Distress' |
|
quote: Wat vind je ervan? Dikke tegenvaller voor mij persoonlijk. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ja, daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Met Golden Number en Happyhouse gaat het album goed van start, maar daarna valt het als een plumpudding in elkaar. De vocalen worden op een gegeven moment ook irritant. Ook heeft deze band veel aandacht gekregen omdat ze uit China zouden komen volgens hun info en toen die aandacht er was vertelden ze doodleuk dat ze uit de Verenigde Staten komen. |
|
quote: Ben ik gelukkig niet de enige, idd wat kakt de boel snel in zeg. Nadat ik erg onder de indruk was van Golden Number hele plaat aantal keren beluisterd maar kan de aandacht er na het eerste nummer al niet eens meer bijhouden. Saaie, trage stukken, oninteressante ambient, clean gitaarstukken wat veel te lang doorgaat. Die vocalen (zonder lyrics) worden daardoor inderdaad irritant. Had al door dat het idd niet echt om een Chineze band ging.. maar wat is het allemaal saai en oninteressant verder. Jammer. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Jezus, wat irritant. *re-tagt files* |
|
|
|
The Cure - Disintegration |
|
|
|
quote: Ik ben heel erg benieuwd. Eerste single ging er al goed in, en de vinyl-versie staat inmiddels in de pre-order. Even kijken of ik voor die tijd ergens een download vandaan kan trekken. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |