|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
dat je dat kut blad nog koopt man. TUFKAM |
|
Wat moet hij anders dan? Naar de ZM frontpage? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
hahaha ja...dat is nu ook weer zoiets lol TUFKAM |
|
Daar sierde tenminste ooit nog een Six ft Ditch-review op I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Entrapment - Imminent Violent Death word in de mei (met punten) én juni (zonder punten) uitgave gerecenseerd... |
|
Die jaar, ben je allochtoon ofzo Hafgufa |
|
lol! Moest drie zijn, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik dacht dat dit topic over Groningen ging signature |
|
|
|
Deze maand in 'De klassieker' over Altars of Madness en de 'historie' mbt de debuutplaat daarvoor. David Vincent falsificeert tot en met, met als kers op de taart een opmerking in de trant van 'noem mij 1 band waarbij de drummer ook zingt die succesvol is'. Op dezelfde pagina staat de recensie van toen, waarbij Autopsy wordt genoemd. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb dat ook gelezen. Ik kreeg het gevoel erbij dat hij Autopsy daar ook niet bij betrok en dat Autopsy in zijn ogen meer een blijvende undergroundband is zonder doorstotende progressie. |
|
Ik moest aan Absu denken toen ik het interview las. |
|
quote:Genesis When your people matter, menstrual health matters |
|
Eagles, Vitesse. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Vergeet de drummer van Æđřüüğmøß niet, vooral op hun fantastische demo "Of Intertwined Spirals to Oblivion IX: the Multiverse Laments" niet. Niet normaal hoe ie t ook live brengt. RIP MortalBlaster When your people matter, menstrual health matters |
|
The Band (Levon Helm). |
|
Laten we vooral Animal niet vergeten. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Dat schijnt allemaal in scene gezet te zijn. #fakenews "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Itt het interview komt de recensie uit de archieven, maar het leest dan nogal knullig, zo naast elkaar ingezet. En het geeft nog meer aan dat Verhuysen zich maar een kulverhaaltje liet opspelden / niet kritisch zijn kennis(?) paraat had. Het lag voor de hand dat Verhuysen zelf iig dan had geantwoord met Nocturnus. Of idd wat jij erbij dacht. Echter deed Autopsy de afgelopen jaren alleen headline shows op festivals, dus van enig succes kunnen we dan toch wel spreken. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:RIP Ik vond hem sowieso een betere zanger dan zijn opvolger Savage. Die kreeg t ook altijd aan de stok met Beast, omdat diens corpse paint doorliep tijdens de Descending Elegy of Domination Tour When your people matter, menstrual health matters |
|
In de laatste Aardschok is een interview met de band Endseeker 2 keer afgedrukt in het blad... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |