![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() |
|
superhelden topic, gast....links van debiele films post je maar ergens anders. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() Iemand die deze al gezien heeft? Vooral Hulk vs Wolverine is te gek. De animatie is geweldig, het bloed spetst van het scherm en leuke quotes van Deadpool. Wolverine neemt het hier op tegen de andere leden van Team X, Omega Red, Sabretooth en Lady Deathstrike en Deadpool, ook wordt de transformatie van zijn skelet naar Adamantium getoond. Ook Hulk vs Thor is best de moeite waard. Vind deze de beste animatiefilms van marvel tot nu toe. Verlekkerd op dood metaal ![]() |
|
Daarnet naar de The Avengers geweest. Best wel oké, redelijk standaard maar aardig verhaal en een paar goeie grappen. Hatsjikidee! ![]() |
|
Hoe is The Avengers in vergelijking met Watchmen? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Geen idee, ik heb de Watchmen niet gezien. Hij is wel beter dan "Thor", maar dat is natuurlijk niet zo heel moeilijk. Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Nou, ga er maar vanuit dat The Avengers vele malen simplistischer is. Duidelijk dat die veel meer op spektakel en superheldenstoerdoenerij hangt ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Beetje een rare vraag vind ik! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:Hoezo? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Beide in de bios gezien, vond The Avengers heel erg vet. Aantal keren toch wel echt hardop moeten lachen. Watchmen was ik niet bijzonder van onder de indruk. ![]() |
|
quote: En dat is helemaal goed ![]() Anders was het een supersukkelfilm geweest. Ofzoiets. Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Tuurlijk is het goed! Maar die films zijn zo inherent anders dat ze met elkaar vergelijk relatief nutteloos is ![]() Vergelijken met Iron Man (en Thor, ja) is dan logischer. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Ja, kijk, ik heb Watchmen dus niet gezien dus dat maakt het sowieso lastiger. Is Iron Man nog wat? Hatsjikidee! ![]() |
|
Ja. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Mooi. Ga ik ze komende week even lenen in de bieb ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Ik heb The Avengers niet gezien, maar Watchmen is echt wel een sterk staaltje verhaalvertelkunst en staat ook nog eens bol van muzikale filmreferenties. (Apocalypse Now was wel het meest duidelijk. Koyaanisqatsi was misschien voor de meesten minder duidelijk.) (Maar ja, smaak... :p) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |