|
Auteur: |
|
|
mooi initiatief!! www.marchefunebre.be - doom death metal |
|
Zeer vette poster! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
+1 eigluk signature |
|
DODECAHEDRON toegevoegd! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Erg vette line up. |
|
Inderdaad! |
|
Wees welkom! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Het tijdschema! 13:00 zaal open 14:00-14:30 Ethraid Engrin 14:55-15:40 Faal 16:05-16:50 Alkerdeel (feat. Gnaw Their Tongues) 17:15-18:15 Ataraxie 18:40-19:30 Dodecahedron 19:55-20:55 Code 21:20-22:20 Dragged into Sunlight 22:45-23:45 Aeternus Tickets: https://romein.stager.nl/web/tickets/12437 Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Godverdomme. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
ja zeker klote, maar ik ben blij dat Aeternus vrij snel daarna kon bevestigen. Iets minder bijzonder om live te zien misschien, maar net zo vet wat mij betreft. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Iets minder bijzonder misschien, maar live wel stukken beter naar mijn mening. Hades vond ik kaal en niet overtuigen; Aeternus was hard en sfeervol! |
|
Had zelf Hades nog nooit live gezien, maar als dat zo is, geluk bij een ongeluk Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Dat was voor mij ook het punt; Hades is een van de weinige bands van de Noorse second wave die ik nog nooit heb gezien. Ook al was het totaal kut, dan had ik het toch van mijn lijstje kunnen strepen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zaterdag! En oh ja, Aeternus speelt 75 min ipv 60 Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Oh en Alkerdeel komt fierljeppen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Dat is met Aeternus anders ook niet altijd bepaald zo geweest Overigens de laatste paar keer dat ik Aeternus zag, was het weer dik prima in orde |
|
|
|
Tof, als Akercocke niet direct ergens anders komt zeker. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
1 december aanstaande! Interview: https://zwaremetalen.com/interviews/interview-met-into-darkness-de-donkere-kant-van-de-ziel |
Index / Concerten |