|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Lijkt me simpel, daar waar ze het vetste 'voedsel' verkopen en waar je met de meeste kilo's overgewicht weer vandaan gaat. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 04-09-2014 15:24] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik gok wacken, vanwege de dikke Duitsers. |
|
Ooit, als ik echt geld te veel heb, zou ik dit wel willen doen, eventueel in gezelschap van mijn zonen (die hopelijk mijn muzieksmaak delen). http://70000tons.com/ The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Inferno Metal Festival Norway Knetterduur en heel gezellig. |
|
quote: Hilarisch. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Dat was allerminst de bedoeling. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik vind coram-satanae een vette aanwinst signature |
|
Stonehenge Neurotic Deathfest Dynamo Open Air in de 90's 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Daar had men uitermate vet voedsel? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Metalcamp . Boeiender |
|
Ik vond Elsrock altijd leuk. Nu eigenlijk alleen nog baroeg open air, omdat het zo lekker relaxed daar is. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Neurotic Deathfest Elektra's Tuinfeest Baroeg Open Air Stonehenge Graspop Bloodshed Houten Deathfest Speedfest |
|
Roadburn |
|
In mijn beleving: Obscene Extreme Dynamo Open Air Zware Cross Bloodshed Fest Een/tweedaagse Graspop van 'vroeger' [Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 04-09-2014 20:02] |
|
Ieperfest, sowieso. Wel enkel als het over plantaardig vet gaat. Ik kan ook nog steeds goed genieten van Groezrock. Graspop ook, maar de sfeer trek ik minder. Roadburn staat op het to do-lijstje. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 04-09-2014 22:38] |
|
- Hellfest - Graspop is ook altijd wel fijn - Op nummer 1 Metal Méan Faustian Spirit of the Earth |
|
Dutch Doom Days Dordrecht Doom Roadburn Hellfest Dynamo Open Air (jaren 80 tot mid 90) Madrid Is The Dank Doom Over London Malta Doom Doom Shall Rosé Baroeg Open Air wel heel erg doom heavy zie ik hahaha Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Graspop. Two in the pink, one in the stink. |
|
Wâldrock Dynamo Open Air t/m 2000 (enkele mindere edities uitgesloten) Lowlands (eerste editie) 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Is dat een EO festival? |
|
Fortarock op park brakkestein was wel erg relaxt. En natuurlijk Graspop toen je nog bij de buren in de tuin kon relaxen met goed eten en drinken. Maar da's allebei over. lampje |
|
Ik kan goed genieten van Best Kept Secret (qua totaalervaring). Groezrock heeft met het kleinere Etnies-podium altijd geweldige shows, maar qua sfeer ontbreekt er toch wel wat. Hetzelfde geldt voor Graspop eigenlijk. With Full Force is qua kleinschaligheid erg gezellig en het is ook leuk om met Duitsers omringt te zijn. Ook heb ik goede herinneringen aan die ene keer dat ik bij Fortarock was voordat het festival omging naar dat grotere park. Al met al kan ik niet echt hét vetste festival aanwijzen, maar Best Kept Secret komt toch het dichtste in de buurt. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik ga voor Party San en Hellfest. WOA was natuurlijk ook heel vet. Gelegenheids Satanist |
|
quote: |
|
Festivals zijn toch dikke shit. Slecht kamperen, vuile wc's, nie kunnen wassen. Qua beleving, dan staat zo'n "true" 1348 in een overdekte tent van jetje te geven, ow yeah. Laatste keer in 2008 de gasten van Immortal nog bekken zien trekken, met voor me enkele meisjes met witte topjes op de eerste rij..euuhm???? De reunie van Morbid Angel was wel goed. Enkel nummers van de eerste vier, Vincent deed niet te belahceliijk en ik stond recht voor Trey, altijd een belevenis op zich. Sindsdien geen festivals meer. Bij willen zijn : Dynamo, de editie met Chuck. En nu gaan we vegen |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |