|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
5 Euro's? Op je muil!! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door ADHD op 05-09-2014 22:01] |
|
Nou dan doe ik het wel! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
om een of andere vage rede, werken de links van joeptoep niet via de telefoon. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Dat probleem had ik ook, maar dat is alleen als je het via de YouTube app doet. Als je gewoon via de site van YouTube linkt is er niks aan de hand. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 05-09-2014 22:43] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
|
|
|
|
5 Euro's? Op je muil!! |
|
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door Lothar op 06-09-2014 12:27] |
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Nou dit topic mag dicht! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Nog de tekens buiten het alfabet |
|
|
|
De titel was misschien te snel gekozen, ik had het misschien moeten houden bij het ABC. Nu kunnen we misschien terug richting A, met een genre dat toch redelijk dicht aanleunt bij metal schlager! Zeker in Nederland moet er toch voor elke letter van het alfabet een schlagerartiest bestaan, niet? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Had je er niet beter een woordslinger van gemaakt (nieuwe bandpost moet telkens beginnen met de laatste letter van de vorige band)? discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |