|
Auteur: |
|
|
Church of Ra - Ordo ab Chao Amenra The Black Heart Rebellion Oathbreaker Treha Sektori VVOVNDS Wiegedood Zondag 16 november Doornroosje, Nijmegen Deuren: 15.00 uur | Aanvang: 15.30 uur Ticketlink HIER Church of Ra avonden zijn zeldzaam, het betreft dan ook iets bijzonders. Church of Ra is een collectief van gelijkgezinde bands rond Amenra, Vlaanderens grootste underground export product. Muzikaal varieert het van doom, postmetal, hardcore, ambient tot electronica, allen met een duistere en mysterieuze kant. Vanavond zullen uit dit collectief, Wiegedood, Treha Sektori, The Black Heart Rebellion, Oathbreaker en Amenra acte de présence geven. Tevens zal bevriende band VVOVNDS het podium betreden. |
|
Cool, ben ik wel bij lijkt me. |
|
Same, nieuwe Roosje is best lekker bezig. |
|
*kick* zondag alweer |
|
yep ben daar |
|
Haha, voor TBHR wat extra opbouwtijd ingelast, erg verstandig. Mooi onder etenstijd ook. |
|
quote: is bewust... |
|
Wiegendood is leuk, zeker de moeite om op tijd voor te komen. |
|
Zin in! |
|
Het was zeker een mooie avond. Alle band waren echt zeker de moeite waarde. (Op TBHR na) Alleen me zeer geërgerd aan het Belgische publiek. Bij vlagen zeer asociaal wat ik absoluut niet had verwacht. Jammer. |
|
Wiegedood in the Throneroom was wel aardig. Niets nieuws in de wieg, maar een leuke show. VVOVNDS gaf een goede, energieke show. Lachen, juichen, beuken. Verwacht van mij als Nederlander alleen niet dat ik op een zondagmiddag lekker met je ga moshen. Alkerdeel was vies, simpel en fantastisch. Lekker rechttoe rechtaan met hier en daar onverwachts goede baslijnen. The black heart rebellio moet maar eens gaan repeteren. Ik vind Har Nevo een prachtige plaat, maar godverdomme wat een bende was dat. Leuk, al die extra instrumentjes op het podium, maar als je niet eens in dezelfde maat als je buurman kan spelen heb je er natuurlijk geen hol aan. Oathbreaker speelde retestrak. Mooi show. Muzikaal niet mijn ding, anders wellicht wel band van de avond. Donkereambientmeneer was heel interessant en had mooie visuals, maar ik was te gaar om de rit vol te houden. Amenra was vertrouwd goed. Die heren hebben hun werk flink op orde. Hard, zwaar en ondergedompeld in een uniforme visuele esthetiek. Het was genieten. |
|
Hulde ook voor het geluid overigens, bij vrijwel alle bands was alles goed hoorbaar. Behalve Treha Sektori vond ik alles erg de moeite waard, alleen heb ik TBHR wel een stuk beter gezien. Einde van Amenra met 4 gitaren, 3 basgitaren en 3 vocalisten was geniaal. Mooie dag. |
|
was onder de indruk van Wiegedood. Amenra maar meer black metal, ook wat cascadian achtig maar dan in tegenstelling met de meeste cascadian bands wel met echte riffs. de rest vond ik best tot zeer goed. black heart rebellion idd beter gezien, VVovnds vond ik net niet. |
|
Foto's alhier: http://www.basementonline.nl metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
Index / Concerten |