IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Church of Ra - 16 November - Doornroosje
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 05-09-2014 15:17 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Church of Ra - Ordo ab Chao

Amenra
The Black Heart Rebellion
Oathbreaker
Treha Sektori
VVOVNDS
Wiegedood


Zondag 16 november
Doornroosje, Nijmegen
Deuren: 15.00 uur | Aanvang: 15.30 uur

Ticketlink HIER

Church of Ra avonden zijn zeldzaam, het betreft dan ook iets bijzonders. Church of Ra is een collectief van gelijkgezinde bands rond Amenra, Vlaanderens grootste underground export product. Muzikaal varieert het van doom, postmetal, hardcore, ambient tot electronica, allen met een duistere en mysterieuze kant. Vanavond zullen uit dit collectief, Wiegedood, Treha Sektori, The Black Heart Rebellion, Oathbreaker en Amenra acte de présence geven. Tevens zal bevriende band VVOVNDS het podium betreden.



Northward
Usericon van Northward
Posted 05-09-2014 18:23 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Cool, ben ik wel bij lijkt me.


Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 05-09-2014 23:25 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

Same, nieuwe Roosje is best lekker bezig.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-11-2014 21:39 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

*kick* zondag alweer



tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 11-11-2014 21:55 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

yep ben daar



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 16-11-2014 11:18 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

16:00 - 16:30: Wiegedood
16:45 - 17:15: VVOVNDS
17:30 - 18:10: Alkerdeel
18:50 - 19:35: The Black Heart Rebellion
19:55 - 20:40: Oathbreaker
21:00 - 21:30: Treha Sektori
21:50 - 23:00: Amenra


Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 16-11-2014 11:28 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

Haha, voor TBHR wat extra opbouwtijd ingelast, erg verstandig. Mooi onder etenstijd ook.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 16-11-2014 12:51 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2014 11:28 schreef Reynaerde het volgende:
Mooi onder etenstijd ook.


is bewust...


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 16-11-2014 13:11 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Wiegendood is leuk, zeker de moeite om op tijd voor te komen.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 16-11-2014 13:27 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Zin in!


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 17-11-2014 0:07 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Het was zeker een mooie avond. Alle band waren echt zeker de moeite waarde. (Op TBHR na) Alleen me zeer geërgerd aan het Belgische publiek. Bij vlagen zeer asociaal wat ik absoluut niet had verwacht. Jammer.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 17-11-2014 7:10 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Wiegedood in the Throneroom was wel aardig. Niets nieuws in de wieg, maar een leuke show.
VVOVNDS gaf een goede, energieke show. Lachen, juichen, beuken. Verwacht van mij als Nederlander alleen niet dat ik op een zondagmiddag lekker met je ga moshen.
Alkerdeel was vies, simpel en fantastisch. Lekker rechttoe rechtaan met hier en daar onverwachts goede baslijnen.
The black heart rebellio moet maar eens gaan repeteren. Ik vind Har Nevo een prachtige plaat, maar godverdomme wat een bende was dat. Leuk, al die extra instrumentjes op het podium, maar als je niet eens in dezelfde maat als je buurman kan spelen heb je er natuurlijk geen hol aan.
Oathbreaker speelde retestrak. Mooi show. Muzikaal niet mijn ding, anders wellicht wel band van de avond.
Donkereambientmeneer was heel interessant en had mooie visuals, maar ik was te gaar om de rit vol te houden.
Amenra was vertrouwd goed. Die heren hebben hun werk flink op orde. Hard, zwaar en ondergedompeld in een uniforme visuele esthetiek. Het was genieten.


Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 17-11-2014 8:58 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

Hulde ook voor het geluid overigens, bij vrijwel alle bands was alles goed hoorbaar. Behalve Treha Sektori vond ik alles erg de moeite waard, alleen heb ik TBHR wel een stuk beter gezien. Einde van Amenra met 4 gitaren, 3 basgitaren en 3 vocalisten was geniaal. Mooie dag.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 18-11-2014 0:56 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

was onder de indruk van Wiegedood. Amenra maar meer black metal, ook wat cascadian achtig maar dan in tegenstelling met de meeste cascadian bands wel met echte riffs.

de rest vond ik best tot zeer goed. black heart rebellion idd beter gezien, VVovnds vond ik net niet.



Basement
Perpetrator of evil
Usericon van Basement
Posted 21-11-2014 18:37 by Basement Wijzig reactieProfiel van BasementQuote dit berichthttp://www.basementonline.nl




Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen