IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Ancient Records
caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 09-09-2014 23:27 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Nog fans van het werk?

En nu gaan we vegen

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 09-09-2014 23:40 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Leg het eens aan pturnhout voor.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 09-09-2014 23:42 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ik vind het een zeer intrigerend label, to say the least.
8 bands, en ze bestaan allen uit één persoon met hoogstens een paar sessie-muzikanten.
Alles komt uit in beperkte oplage en is meteen uitverkocht.

Zelf vind ik Grifteskymfning en Hadanfard veruit de beteren.

Discussieer.

En nu gaan we vegen

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 09-09-2014 23:50 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Eenmalig een pakket besteld, nooit aangekomen. Zogenoemde vervanging eveneens niet. Daarna nooit meer gereageerd op mijn emails. Schijnt een of ander rijkeluiskind te zijn met teveel geld om zodoende al zijn zooi op (luxe) elpee uit te brengen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 09-09-2014 23:51]

I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath

caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 09-09-2014 23:53 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Veel tijd en/of inspiratie dan toch ook.

Alhoewel het meeste wel gelijkenissen vertoont en steeds dezelfde thematiek in teksten.

Die meeste underground labels tegenwoordig hebben in BM precies een melkkoe gevonden, met de revival van lp-rereleases en tapes.
Je moet haast gek zijn om dat allemaal te kopen. Af en toe verschijnt er wel nog iets vet maar het is het kaf van het koren scheiden.

En nu gaan we vegen

Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 10-09-2014 0:23 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

Ongeschikt persoon; al mijn 15 platen arriveerden met een kapotte hoes. Op mijn vraag of dat nog op één of andere manier gecompenseerd kon worden heb ik nooit antwoord gekregen, ook niet naar meerdere keren navragen. Vraag me ook af waarom hij de naam van Turannum heeft veranderd naar Ancient; zal wel meer cult zijn, of hij heeft meer redenen zich te verstoppen enz enz, wie weet.

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 10-09-2014 0:45 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2014 0:23 schreef Heidens Hart het volgende:
Ongeschikt persoon; al mijn 15 platen arriveerden met een kapotte hoes. Op mijn vraag of dat nog op één of andere manier gecompenseerd kon worden heb ik nooit antwoord gekregen, ook niet naar meerdere keren navragen. Vraag me ook af waarom hij de naam van Turannum heeft veranderd naar Ancient; zal wel meer cult zijn, of hij heeft meer redenen zich te verstoppen enz enz, wie weet.

Ergens 'goed' om te horen dat ik niet de enige ben met abominabele praktijken omtrent dit label. Had al wel wat meer negatiefs gehoord her en der, maar goed, in dit soort situaties is bevestiging altijd prima.

Totaal ongeschikt dus inderdaad

I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath

WMP
Usericon van WMP
Posted 10-09-2014 0:59 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Van hun eigen site:

quote:
If you seek good customer support, ”please” go somewhere else

quote:
Ancient Records is -NOT- responsible for lost or damaged orders.

Bij een label wat zo z'n middelvinger tegen z'n klanten opsteekt, kun je natuurlijk verwachten dat het kut is. Zij zijn geen ongeschikt label, jullie -Heidens Hart en Mythics- zijn gewoon ongeschikte klanten.

Ik begrijp trouwens wel waarom de meuk die ze uitbrengen in zeer beperkte oplage is. Wederom wordt aangetoond dat je voor het maken van dit soort zooi geen enkele vorm van instrumentbeheersing of talent hoeft te hebben. Black metal, de smartlap van de metal.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 10-09-2014 1:01]

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 10-09-2014 1:04 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2014 0:59 schreef WMP het volgende:
Van hun eigen site:

Bij een label wat zo z'n middelvinger tegen z'n klanten opsteekt, kun je natuurlijk verwachten dat het kut is. Zij zijn geen ongeschikt label, jullie -Heidens Hart en Mythics- zijn gewoon ongeschikte klanten.

Ik begrijp trouwens wel waarom de meuk die ze uitbrengen in zeer beperkte oplage is. Wederom wordt aangetoond dat je voor het maken van dit soort zooi geen enkele vorm van instrumentbeheersing of talent hoeft te hebben. Black metal, de smartlap van de metal.

De betreffende opmerking omtrent "customer support" is vrij nieuw; stond vroeger (ofwel, in de begindagen) niet op de website. Mijn order is van een flinke tijd terug (als in, meer dan een jaar). Verder heb je qua dit label absoluut gelijk.

caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 10-09-2014 1:07 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2014 0:59 schreef WMP het volgende:
Van hun eigen site:

Die beperkte oplages maken het wel allemaal net iets meer "kult" voor sommigen en vliegen er dan ook op als een vlieg op stront.
Soms zijn die zaken al uitverkocht bij de pre-orders. Om vervolgens voor het veelvoud op E-Bay verkocht te worden.

Instrumentaal is BM nooit schitterend geweest, draait vooral om sfeer. Voor iets als In The Nightside Eclipse te creëren moet je ergens wel aanleg hebben.

Ik blijf soms wat wezenloos achter. De meeste van die undergroundbands trekken de kar niet, de gevestige waarden genereren zichzelf en van post-toestanden moet ik simpelweg nie weten.

Uit Ijsland komen er nu wel enkele goeie klanken maar het is nog allemaal pril.

En nu gaan we vegen

Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 10-09-2014 2:00 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

Dat is ook een manier om het te omschrijven :D Maar ik ben het er niet mee eens, want wat voor intense mongool ben je dan als je vinyl ter waarde van een paar honderd euro verpakt in flinterdun karton (eerder gewoon papier), zonder enkele vorm van verdere bescherming in het pakket en dan met zo'n statement verwacht er mee vandoor te komen? Meer heb ik niet over deze kwast te zeggen, succes ermee .

williamblake
Usericon van williamblake
Posted 10-09-2014 12:34 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Muzikaal vind ik de meeste van zijn projecten goed tot zeer goed. Ik heb er regelmatig bij besteld in het verleden en alles is altijd aangekomen, zij het dat de kritiek betreffende de verpakking inderdaad opgaat, want er waren ook beschadigde hoezen bij. Dezer dagen heeft ie echter verdeling via allerlei andere labels en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com