|
Auteur: |
|
|
yep Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Geplande aanwezigheid Regeer werd reeds waargenomen. Bruce Banner |
|
Jazeker! Ticket al lang in da pocket en hotel gefikst |
|
Tot bier dan maar hè Bruce Banner |
|
goede shows van Bölzer en Primordial, maar veel te druk... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Wat was dat Portrait verschrikkelijk zeg! Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
ja... inderdaad... ook gelukkig maar 3 seconden van gezien Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Heb je niet eens gezien/gesproken, kerel! En tja... uitverkochte Turock is altijd te druk, maar dat vind ik in Helvete nog veel irritanter. Ik kon er in Turock nog redelijk goed doorheen komen. We stonden rechts vooraan, en toch dicht bij de bar |
|
ja, ik stond ff kort boven en zag je wel staan in de hoek Regeer, maar was geen doorkomen meer aan... en ja, uitverkochte Helvete is nog kutter idd! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Index / Concerten |