|
Auteur: |
|
|
ik weet alleen dat ze wereldkampioen worden, en dat ik daardoor een paar voetbalpool centjes rijker wordt. Sorry off-topic, maar kweet ook verder niks zinnigs te melden. Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Ja dat kan maar meneer duiTenberg houdt dat voor ons in de gaten... |
|
quote:Je kn ook niet reageren ... voor dit soort loze opmerkingen is er een special onzin forum brabbel het er daar dan uit ontopic |
|
quote: Volgens mij is geen enkele Zuid-Amerikaanse land westers (=noordwesteuropa )georganiseerd . Frans-ghyana is nog steeds een kolonie van Frankrijk ,daar gaat het wel goed . toen Suriname nog een kolonie was ,ging het ook goed . ik denk dat als iedereen alert ,blijft vooral de bestuurders en het bedrijfsleven dat de economie wel stabiel blijft . |
|
Argentinïe .... WHO GIVES A SHIT !!! |
|
Wij hebben de Euro dus wij zijn veilig! |
|
Door die eruo is de kans hier alleen maar groter geworden: Stel Italie gaat falliet dan gaan alle euro landen mee, maar met een beetje geluk gaat dat niet gebeuren omdat de europese centrale bank daar op toeziet... |
|
Ik zou er niks om kunne lachen als onze economie in elkaar stuitert |
|
quote: Ales italie falliet gat is er nog niet zoveel aan de hand omdat die maar een laag % hebben in het pruductie kapitaal van de EU maar als duitsland of frankrijk kapot gaan ja dan hebben wij ook een probleem, Wat argentinie betreft het is een typisch regio geval het zijn en blijven landen die zich nooit met westerse landen zullen kunnen meten. |
Index / Nieuws, actualiteit en media |