|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik copy & paste dit ff van de Sun Caged website in het Engels want vertalen is mij te veel werk Sun Caged is looking for: • Drum technician / assistent Profile: • You will be responsible for: - Helping with onloading and setting op Dennis' drumkit on the stage - Assisting Dennis during the show (i.e. when something falls over) - Helping with packing the drumkit after the show and loading it into the car/van • You're a drum freak; drums are your hobby and you have good knowledge of drumkits • You don't mind travelling long distances • You have a good sense of humor • You are available at all times (in other words: you don't play in a band yourself with the risk of regularly not being available because you have to play with your own band). Basically you have to be available every weekend • You live in or near Leiden/Holland (you will travel to shows with Dennis) • You want to be part of a group of people that have tons of fun and travel to lots of cool places and meet cool people • Tour assistent / tour manager Profile: • You will be responsible for: - Part of the arrangements at concerts, like organising catering with venues - Helping with onloading and setting op the band's backline on the stage - Backline assistance during the show (tuning and handing guitars etc.) - Helping with packing backline after the show and loading it into the cars/vans - Selling merchandise • You do this because it's your hobby (more than a hobby) • You have some knowledge of musical instruments • You don't mind travelling long distances • You have a good sense of humor • You are available at all times (in other words: you don't play in a band yourself with the risk of regularly not being available because you have to play with your own band). Basically you have to be available every weekend • You have a driver's licence and own a car • You want to be part of a group of people that have tons of fun and travel to lots of cool places and meet cool people • Sound engineer Profile: • You have provable experience in mixing bands in a live situation • You do this because it's your hobby (more than a hobby) • You don't mind travelling long distances • You have a good sense of humor • You are available at all times (in other words: you don't play in a band yourself with the risk of regularly not being available because you have to play with your own band). Basically you have to be available every weekend • You have a driver's licence and own a car • You want to be part of a group of people that have tons of fun and travel to lots of cool places and meet cool people Tour assistent and sound engineer could be the same person! Sun Caged offers you: • A lot of fun • Cool (all expenses payed) trips to cool places (abroad occasionally). Sometimes you'll sleep at hotels and have big parties • Free goodies (cd's, t-shirts, etc.) • A decent "salary" (percentage of the salary the band receives for a show) If the band doesn't get payed for a show (like a big festival) you will work purely voluntarily (or not... but shows like that are usually the most fun). You will, however, at least always get your travel expenses covered Please email wanted@suncaged.com or call +31(0) 622 204 910 if you're interested or if you want more info! |
|
Zou te gek zijn! Alvast bedankt |
|
Geen bier-mascottes ? Jammer... betaald zuipen lijkt me niet verkeerd Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Jah man, da's nou echt de juiste instelling |
|
Te lui om je eigen drumkit op te zetten Dennis? Succes met zoeken in elk geval.... |
|
quote: LOL. Die reactie zat ik op te wachten Heeft 't niets mee te maken. Ik heb een hele bestelwagen vol met spullen. Het opbouwen ervan kost me in m'n eentje bijna 3 kwartier. Bovendien is het allemaal heel erg zwaar spul, en vaak ben ik dus al bekaf voordat ik uberhaupt gepeeld heb. Om nog maar te zwijgen van het inpakken en inladen van al die shit als je ruim anderhalf uur als een dwaas hebt zitten spelen. Da's dus echt vaak nauwelijks te doen. Dus vandaar de oproep voor een drum-tech. Even voor de duidelijkheid nog: Ik kan me voorstellen dat mensen zoiets hebben van: "Ja dag, ik ben geen slaafje die met andermans spullen gaat lopen slepen". Zo is het dus helemaal NIET. Het is misschien 25% van de tijd met spullen slepen, en 75% van de tijd (betaald!) feesten. Bovendien ontmoet je vaak redelijk bekende bands waar we mee spelen, en kom je op gave plekken. We gaan aan het eind van het jaar bijv. naar Scandinavie (voor een klein weekje). Da's dus in principe een gratis vakantie voor onze roadies. Het is vooral allemaal errug gezellie Dus.... [Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 04-06-2002 17:49] |
|
quote: Ik heb nog niet de tijd gehad om in Atak rond te vragen. Er lopen daar wel wat mensen rond, maar een aantal daarvan zijn behoorlijk prijzig (ong 120 a 200 euro per klus) en ik denk niet dat jullie dat willen. Een maat van me heeft wel interesse in principe, maar heeft alleen veel ervaring op monitor. |
|
quote: We zoeken geen mensen die free-lance "per klus" werken. We zoeken mensen die echt voor/bij ons "werken". 6e, 7e, 8e bandleden zegmaar En ze moeten het sowieso niet voor het geld doen. |
|
quote: na 1 biertje leg je al plat, whaha! geen geld voor u dus |
|
quote: 15 juni in de xinix een zuipwedstrijd bij deze afgesproken! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: als ik bij u mag pitten, dan houden wij een zuipwedstrijd dan zulle we es kijken wie het meeste in de bosjes flikkert :D en over zijn kleren kotst etc.... en op jou kamer kotst over die dikke vette kat van je, whahahaha |
|
ow ja, bijlage: ik moet eerst nog ff die bianca.......... |
|
quote: De grolsch beugels staan al koud Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Aanvulling: Ik moet eerst nog ff die bianca tietneuke. daar doelde je op Ik, Wil Schuurman |
|
quote:. wwwaaat? naja, we kappen maar met lullen, anders gaat ie dalek dicht, ONTOPIC |
|
Ik en kappen met lullen ? Die combinatie is nog niet uitgevonden geloof ik Ik, Wil Schuurman |
|
ON TOPIC mensen, chatten kan ik het onzin forum in het desbedoelde topic, we zoeken nog steeds mensen, wie o wie ???? |
|
quote: sja, het is dat ik zelf al een roadie nodig heb, maar anders.... |
|
quote:Ik ken het... Bij mijn beide bands hadden we ook aparte drumroadies (in beide gevallen waren het bevriende drummers) en dat werkte perfect.. Ooit in de Baroeg het hele podium in 3 minuten leeggemaakt.. Het enige nadeel met die gasten was dat ze zich soms te lamlendig zopen zodat we er op het eind van de avond niet veel meer aan hadden.... |
|
Dat soort mensen zoeken we dus absoluut NIET. Bij voorkeur zelfs mensen die niet drinken en zeker niet blowen. De betreffende personen worden geacht hun "funktie" serieus te nemen. Nogmaals: 25% hard werken, 75% lol trappen, veel gave festivals en concerten gratis bijwonen, veel mensen ontmoeten, naar gave plekken reizen. We hebben een tour naar Scandinavie op stapel staan. Da's dus een "all expenses paid" vakantie zegmaar. Gewoon erg gezellig allemaal! |
|
quote: Nah, bij die 75% lol hoort toch zeker ook de blowerij/zuipery sebinsagoil |
|
quote: tja, maar dan wel NA het afbreken en opruimen, anders heb je nog een halve zombie als roadie, en dat kunnen we zel ook wel(het halve zombie zijn ) Oud Vuil. |
|
quote: Ook niet NA het afbreken en opruimen. Een biertje is okee, maar verder is Sun Caged een serieuze organisatie. Geen enkel bandlid rookt en we zitten ook absoluut niet te wachten op mensen die de backstage ruimte vol lopen te pompen met groene rook. Bovendien zal zo'n persoon in de meest gevallen zelf met de auto naar gigs moeten komen, of met de band meerijden, en dan zelf regelmatig ook moeten rijden. Dus zware blowers/zuipers maken geen kans Feesten kan prima zonder wiet en bier! Ik heb jaren ervaring |
|
quote: Er worden nogal eisen gesteld; naast alle persoonlijke specificaties betekent een tour van een week iemand met een flexibele baan...waarom wil niemand uit jullie vriendenkring? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-06-2002 15:11] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik denk dat dat beeld een beetje te veel is, we willen gewoon iemand die het leuk vindt om te doen en graag met een band meegaat, tuurlijk mag er bier gedronken worden, t moet alleen niet zo zijn dat na het optreden we zelf alles kunnen gaan opruimen omdat de roadies bezopen zijn of zo. En eisen ? dat valt best wel mee, zo veel spelen we (nog) niet, hopelijk wel ooit, maar we hebben wel wat korte tourtjes in de planing (onder andere een kleine week, van donderdag t/m zondag naar denemarken en zweden). Dennis bedoelt gewoon dat we geen "gare heinie" moeten hebben maar iemand die wel het roadien serieus neemt. En wat bier en zo betreft: zelf hou ik ook wel van feesten dus Marcel |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |