IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Sun Caged zoekt personeel Volgende pagina
Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 01-06-2002 11:04 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

Ik copy & paste dit ff van de Sun Caged website in het Engels want vertalen is mij te veel werk

Sun Caged is looking for:

• Drum technician / assistent

Profile:
• You will be responsible for:
- Helping with onloading and setting op Dennis' drumkit on the stage
- Assisting Dennis during the show (i.e. when something falls over)
- Helping with packing the drumkit after the show and loading it into the car/van
• You're a drum freak; drums are your hobby and you have good knowledge of
drumkits
• You don't mind travelling long distances
• You have a good sense of humor
• You are available at all times (in other words: you don't play in a band yourself
with the risk of regularly not being available because you have to play with your
own band). Basically you have to be available every weekend
• You live in or near Leiden/Holland (you will travel to shows with Dennis)
• You want to be part of a group of people that have tons of fun and travel to lots
of cool places and meet cool people

• Tour assistent / tour manager

Profile:
• You will be responsible for:
- Part of the arrangements at concerts, like organising catering with venues
- Helping with onloading and setting op the band's backline on the stage
- Backline assistance during the show (tuning and handing guitars etc.)
- Helping with packing backline after the show and loading it into the cars/vans
- Selling merchandise
• You do this because it's your hobby (more than a hobby)
• You have some knowledge of musical instruments
• You are available at all times (in other words: you don't play in a band yourself
with the risk of regularly not being available because you have to play with your
• You have a driver's licence and own a car
• You want to be part of a group of people that have tons of fun and travel to lots

• Sound engineer

Profile:
• You have provable experience in mixing bands in a live situation
• You do this because it's your hobby (more than a hobby)
• You have a driver's licence and own a car

Tour assistent and sound engineer could be the same person!

Sun Caged offers you:

• A lot of fun
• Cool (all expenses payed) trips to cool places (abroad occasionally). Sometimes you'll
sleep at hotels and have big parties
• Free goodies (cd's, t-shirts, etc.)
• A decent "salary" (percentage of the salary the band receives for a show)
If the band doesn't get payed for a show (like a big festival) you will work purely
voluntarily (or not... but shows like that are usually the most fun). You will, however, at
least always get your travel expenses covered

Please email wanted@suncaged.com or call +31(0) 622 204 910 if you're interested or if you want more info!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-06-2002 11:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik kan je waarschijnlijk wel met wat techneuetn in contact brengen (ATAK is een erg goede broedplaats voor techneuten.)

Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 01-06-2002 11:09 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

Zou te gek zijn! Alvast bedankt

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 01-06-2002 11:09 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Geen bier-mascottes ?

Jammer... betaald zuipen lijkt me niet verkeerd

Ik, Wil Schuurman

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 01-06-2002 12:21 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2002 11:09 schreef Snagger het volgende:
Geen bier-mascottes ?

Jah man, da's nou echt de juiste instelling

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 04-06-2002 15:18 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Te lui om je eigen drumkit op te zetten Dennis?

Succes met zoeken in elk geval....

Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 04-06-2002 17:48 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2002 15:18 schreef Judge M. het volgende:
Te lui om je eigen drumkit op te zetten Dennis?

Succes met zoeken in elk geval....

LOL. Die reactie zat ik op te wachten

Heeft 't niets mee te maken. Ik heb een hele bestelwagen vol met spullen. Het opbouwen ervan kost me in m'n eentje bijna 3 kwartier. Bovendien is het allemaal heel erg zwaar spul, en vaak ben ik dus al bekaf voordat ik uberhaupt gepeeld heb. Om nog maar te zwijgen van het inpakken en inladen van al die shit als je ruim anderhalf uur als een dwaas hebt zitten spelen. Da's dus echt vaak nauwelijks te doen.

Dus vandaar de oproep voor een drum-tech.

Even voor de duidelijkheid nog: Ik kan me voorstellen dat mensen zoiets hebben van: "Ja dag, ik ben geen slaafje die met andermans spullen gaat lopen slepen". Zo is het dus helemaal NIET. Het is misschien 25% van de tijd met spullen slepen, en 75% van de tijd (betaald!) feesten. Bovendien ontmoet je vaak redelijk bekende bands waar we mee spelen, en kom je op gave plekken. We gaan aan het eind van het jaar bijv. naar Scandinavie (voor een klein weekje). Da's dus in principe een gratis vakantie voor onze roadies.

Het is vooral allemaal errug gezellie

Dus....

[Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 04-06-2002 17:49]

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-06-2002 17:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2002 17:48 schreef Redelijk het volgende:

Heeft 't niets mee te maken. Ik heb een hele bestelwagen vol met spullen. Het opbouwen ervan kost me in m'n eentje bijna 3 kwartier. Bovendien is het allemaal heel erg zwaar spul, en vaak ben ik dus al bekaf voordat ik uberhaupt gepeeld heb. Om nog maar te zwijgen van het inpakken en inladen van al die shit als je ruim anderhalf uur als een dwaas hebt zitten spelen. Da's dus echt vaak nauwelijks te doen.

Dus vandaar de oproep voor een drum-tech.

Even voor de duidelijkheid nog: Ik kan me voorstellen dat mensen zoiets hebben van: "Ja dag, ik ben geen slaafje die met andermans spullen gaat lopen slepen". Zo is het dus helemaal NIET. Het is misschien 25% van de tijd met spullen slepen, en 75% van de tijd (betaald!) feesten. Bovendien ontmoet je vaak redelijk bekende bands waar we mee spelen, en kom je op gave plekken. We gaan aan het eind van het jaar bijv. naar Scandinavie (voor een klein weekje). Da's dus in principe een gratis vakantie voor onze roadies.

Dus....

Ik heb nog niet de tijd gehad om in Atak rond te vragen.
Er lopen daar wel wat mensen rond, maar een aantal daarvan zijn behoorlijk prijzig (ong 120 a 200 euro per klus) en ik denk niet dat jullie dat willen.
Een maat van me heeft wel interesse in principe, maar heeft alleen veel ervaring op monitor.

Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 04-06-2002 18:21 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2002 17:50 schreef Jenje het volgende:
Ik heb nog niet de tijd gehad om in Atak rond te vragen.
Er lopen daar wel wat mensen rond, maar een aantal daarvan zijn behoorlijk prijzig (ong 120 a 200 euro per klus) en ik denk niet dat jullie dat willen.
Een maat van me heeft wel interesse in principe, maar heeft alleen veel ervaring op monitor.

We zoeken geen mensen die free-lance "per klus" werken. We zoeken mensen die echt voor/bij ons "werken". 6e, 7e, 8e bandleden zegmaar
En ze moeten het sowieso niet voor het geld doen.

Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 04-06-2002 18:23 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2002 11:09 schreef Snagger het volgende:
Geen bier-mascottes ?

na 1 biertje leg je al plat, whaha! geen geld voor u dus

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 04-06-2002 19:08 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2002 18:23 schreef Lord Belial het volgende:
na 1 biertje leg je al plat, whaha! geen geld voor u dus

15 juni in de xinix een zuipwedstrijd bij deze afgesproken!

Ik, Wil Schuurman

Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 04-06-2002 21:56 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2002 19:08 schreef Snagger het volgende:
15 juni in de xinix een zuipwedstrijd bij deze afgesproken!

als ik bij u mag pitten, dan houden wij een zuipwedstrijd
dan zulle we es kijken wie het meeste in de bosjes flikkert :D en over zijn kleren kotst etc.... en op jou kamer kotst over die dikke vette kat van je, whahahaha

Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 04-06-2002 21:58 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

ow ja, bijlage:

ik moet eerst nog ff die bianca..........

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 04-06-2002 21:59 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2002 21:56 schreef Lord Belial het volgende:
als ik bij u mag pitten, dan houden wij een zuipwedstrijd
dan zulle we es kijken wie het meeste in de bosjes flikkert :D en over zijn kleren kotst etc.... en op jou kamer kotst over die dikke vette kat van je, whahahaha

De grolsch beugels staan al koud

Ik, Wil Schuurman

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 04-06-2002 22:00 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2002 21:58 schreef Lord Belial het volgende:
ow ja, bijlage:

ik moet eerst nog ff die bianca..........

Aanvulling:

Ik moet eerst nog ff die bianca tietneuke. daar doelde je op

Ik, Wil Schuurman

Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 04-06-2002 22:01 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2002 22:00 schreef Snagger het volgende:
Aanvulling:

Ik moet eerst nog ff die bianca tietneuke. daar doelde je op
.
wwwaaat? naja, we kappen maar met lullen, anders gaat ie dalek dicht, ONTOPIC

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 04-06-2002 22:03 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik en kappen met lullen ?

Die combinatie is nog niet uitgevonden geloof ik

Ik, Wil Schuurman

mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 04-06-2002 23:10 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

ON TOPIC mensen, chatten kan ik het onzin forum in het desbedoelde topic, we zoeken nog steeds mensen, wie o wie ????

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 04-06-2002 23:22 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2002 23:10 schreef mcoenen het volgende:
ON TOPIC mensen, chatten kan ik het onzin forum in het desbedoelde topic, we zoeken nog steeds mensen, wie o wie ????

sja, het is dat ik zelf al een roadie nodig heb, maar anders....

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-06-2002 23:05 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 4 juni 2002 17:48 schreef Redelijk het volgende:

Ik ken het... Bij mijn beide bands hadden we ook aparte drumroadies (in beide gevallen waren het bevriende drummers) en dat werkte perfect.. Ooit in de Baroeg het hele podium in 3 minuten leeggemaakt..

Het enige nadeel met die gasten was dat ze zich soms te lamlendig zopen zodat we er op het eind van de avond niet veel meer aan hadden....

Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 12-06-2002 22:20 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

Dat soort mensen zoeken we dus absoluut NIET.
Bij voorkeur zelfs mensen die niet drinken en zeker niet blowen.
De betreffende personen worden geacht hun "funktie" serieus te nemen.

Nogmaals: 25% hard werken, 75% lol trappen, veel gave festivals en concerten gratis bijwonen, veel mensen ontmoeten, naar gave plekken reizen. We hebben een tour naar Scandinavie op stapel staan. Da's dus een "all expenses paid" vakantie zegmaar.
Gewoon erg gezellig allemaal!

Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 19-06-2002 17:55 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

quote:
Op 12 juni 2002 22:20 schreef Redelijk het volgende:
.
Bij voorkeur zelfs mensen die niet drinken en zeker niet blowen.
...Nogmaals: 25% hard werken, 75% lol trappen...

Nah, bij die 75% lol hoort toch zeker ook de blowerij/zuipery

sebinsagoil

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 19-06-2002 23:25 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 19 juni 2002 17:55 schreef Metal Mark het volgende:
Nah, bij die 75% lol hoort toch zeker ook de blowerij/zuipery

tja, maar dan wel NA het afbreken en opruimen, anders heb je nog een halve zombie als roadie, en dat kunnen we zel ook wel(het halve zombie zijn )

Oud Vuil.

Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 20-06-2002 11:48 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2002 23:25 schreef webblaster wim het volgende:
tja, maar dan wel NA het afbreken en opruimen, anders heb je nog een halve zombie als roadie, en dat kunnen we zel ook wel(het halve zombie zijn )

Ook niet NA het afbreken en opruimen. Een biertje is okee, maar verder is Sun Caged een serieuze organisatie. Geen enkel bandlid rookt en we zitten ook absoluut niet te wachten op mensen die de backstage ruimte vol lopen te pompen met groene rook.
Bovendien zal zo'n persoon in de meest gevallen zelf met de auto naar gigs moeten komen, of met de band meerijden, en dan zelf regelmatig ook moeten rijden.
Dus zware blowers/zuipers maken geen kans

Feesten kan prima zonder wiet en bier! Ik heb jaren ervaring

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-06-2002 15:08 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 juni 2002 11:48 schreef Redelijk het volgende:
Ook niet NA het afbreken en opruimen. Een biertje is okee, maar verder is Sun Caged een serieuze organisatie.
...

Er worden nogal eisen gesteld; naast alle persoonlijke specificaties betekent een tour van een week iemand met een flexibele baan...waarom wil niemand uit jullie vriendenkring?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-06-2002 15:11]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 21-06-2002 12:01 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

Ik denk dat dat beeld een beetje te veel is, we willen gewoon iemand die het leuk vindt om te doen en graag met een band meegaat, tuurlijk mag er bier gedronken worden, t moet alleen niet zo zijn dat na het optreden we zelf alles kunnen gaan opruimen omdat de roadies bezopen zijn of zo.

En eisen ? dat valt best wel mee, zo veel spelen we (nog) niet, hopelijk wel ooit, maar we hebben wel wat korte tourtjes in de planing (onder andere een kleine week, van donderdag t/m zondag naar denemarken en zweden).

Dennis bedoelt gewoon dat we geen "gare heinie" moeten hebben maar iemand die wel het roadien serieus neemt.

En wat bier en zo betreft: zelf hou ik ook wel van feesten dus

Marcel

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com