|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Reken er maar op dat het gezellig word! Ik ben al tijden niet op een festival geweest. |
|
nog 61 dagen folks Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
61x24=1464 uur |
|
quote: is het dan op een zondag?? |
|
het gaat ook echt totaal niet meer over het onderwerp van topic... |
|
quote: nou en!! dis is veel leuker. |
|
on topic zet anders icq of msn maar aan. |
|
quote: euh..tis erg vaag .maar boeiuh ook! |
|
Wat het verschil is tussen Headbangers Ballroom en Metal Disco interesseert me eigenlijk niet zo. Als er maar metal gedraaid word. |
|
quote: metal wordt er zowiezo gedraaid. |
|
quote: ja maar er wordt meer gespeeld denkik |
|
Dat hoop je. Maar als die Ballroom(ahum) en die disco 24 uur doorgaan dan is dat dus niet zo. |
|
euh wat niet?? wat gaat niet door...?? |
|
Ahum, ben ik nou zo onduidelijk of ben je echt zo dom? De bands spelen toch niet 24 uur lang door? |
|
ow hahah op die manier...ja sorry alcohol van gisteravond is nog nie helemaal uitgewerkt... |
|
quote: oh ja, die is origineel. alcohol schuld geven. |
|
In de ballroom is er een dj. vorig jaar werd het gebruikt als podium, maar s'avond gewoon als een hangplek. Maar of het nu 24 uur open was?? Dat maakte ik eigelijk nooit meer mee. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik heb mijn kaartje binnen !!!!!!!!!!!! |
|
maaruhm, mogen ik en soepkoeltoer mee.... |
|
quote: euh jha.is gewoon zo... maar boeijuh ook... wanner react jij es op cu2?? greetz M. |
|
quote: oh ja!!, zal ik nu ff doen dan. ok? |
|
keedan!!! mzzl |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |