|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Heeft Vital Remains trouwens al afgezegd? |
|
Nee, maar wel MOD. Ingested speelt in hun plaats. |
|
beetje waardeloze vervanger voor M.O.D jammer....... |
|
Ga je ook naar Steenwijk? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Beetje balen allemaal. Drie bands die ik wilde zien die afzeggen en komt er een vervanger in de plaats die me niet zo veel boeit. |
|
Het is wel jammer van Wehrmacht, maar persoonlijk vond ik MOD en Broken Hope nou niet echt interessant. Cytotoxin klinkt best aardig, en anders mooi tijd om te ouwehoeren met bekenden of te eten |
|
Bands kijken op Stonehenge is elk jaar weer een uitdaging, vaak gefaald ook. Onbegrijpelijk. Benieuwd wat de nieuwe locatie gaat doen voor de ouderwetse Stonehenge sfeer. |
|
Zelfs op Stonehenge komen de laatste tijd veel bekenden uit mijn regio, maar bands kijken gaat me altijd wel goed af Wel jammer dat veel bands hebben afgezegd, al vind ik de vervangers ook niet verkeerd eigenlijk. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 26-06-2015 21:39] |
|
Tjah dan weer weer een dagje gewoon......... Vervangers van Wehrmacht& M.O.D toch allemaal al uit hetzelfde blik getrokken!.Na een paar nummers ken je het alweer,en wordt het weer tijd om een koude rakker achterover te slobberen............. |
|
quote: Taxi? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Busje. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Poncho maar meenemen Maargoed, word sowieso wel weer een mooi feestje |
|
Kweenie. Ik kijk er minder naar uit dan in voorgaande jaren. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Word verschrikkelijk schijt weer .... Code geel.. hmmmz. Dat Rabo theater gaat er interessant uitzien |
|
Geen blubberveldje meer. Da's dan wel weer een voordeel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Positief Marcel! Heel positief! Thats the spirit.. :D |
|
Tussen de druppels door is het droog jongens. |
|
Het meeste valt naast je |
|
Wat nu valt, valt straks niet meer. |
|
Gewoon shampoo mee en goed headbangen. |
|
de rechter? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Die jah en dan binken in de pit. In ander nieuws; soms moet ik best wel lachen om de updates van Stonehenge :') quote: |
|
kneuterengels Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |