|
Auteur: |
|
|
Black Metal uit Utrecht. Vooralsnog een studioproject. Demo is in de link hieronder gratis te downloaden en te beluisteren, en zal in december door Breathe Plastic op tape uitgebracht worden. https://woudloper.bandcamp.com |
|
Je moeder. |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nou, klinkt helemaal niet verkeerd, uit welke krocht in Hoograven of Ondiep komt dit gekropen? Wel ruig. Ik vind de bandnaam wel bijzonder knullig gekozen, zeker in combinatie met het Utrechtse. Ik heb (naast het hierboven al genoemde) nu vooral een beeld bij het laten schrikken van bejaarden die op zondagmiddag in het Leersumse Veld op de e-bike een blokje om fietsen. Met de muziek is weinig mis. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Inderdaad, eerste luisterbeurt en het valt me niet tegen, al een paar interessante stukken gehoord. |
|
In België is de "woudloper" een fictief figuurtje uit een komische, satirische reeks. Inderdaad wat ongelukkig. Ik geef dit effe mee voor onze vrienden uit Holland. En nu gaan we vegen |
|
In Holland woont alleen maar tuig, dat wil je echt niet als vrienden hebben. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Rotterdam? En nu gaan we vegen |
|
Erg lekker, vooral die trage gedeeltes. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Als je woudloper met een engels accent uitspreekt, dan is het ineens prima te doen, die naam! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Sowieso een gave demo. |
|
jip! signature |
|
Niet slecht, maar pakt me niet helemaal. |
|
Hier een 'nieuw' nummer te beluisteren: https://woudloper.bandcamp.com/track/iii [Dit bericht is gewijzigd door morbidtales op 04-12-2014 18:54] |
Index / Heavy Metal |