IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Eh... hoe omzeil ik een firewall?
ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 01-06-2002 15:58 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

Goed, ik zit me hier stierlijk te vervelen op mijn werk, maar IRC werkt niet omdat ik achter een vette firewall zit. Tenminste, dat neem ik dan maar aan, want ik heb verder de ballen verstand van dit soort dingen. Zo'n firewall zal wel zo gemaakt zijn dat je er niet zomaar omheen kunt zeilen, anders heeft zo'n ding weinig zin natuurlijk. Maar weet iemand toevallig of er TOCH een trucje is waardoor ik WEL op IRC kan?

(Misschien dat dit een hele stomme vraag is, maar zoals gezegd: ik weet niet veel van computers en nog veel minder van firewalls en dat soort ongein)


Dolf Brouwers - another dead hero


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 01-06-2002 15:59 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

trucje heet soms Trillian

kan je downloaden op:

www.download.com


ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 01-06-2002 16:01 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

Dank U! Ik zal eens kijken!


Dolf Brouwers - another dead hero


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 01-06-2002 16:55 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Zoek anders eens op GoT, daar zitten een hoop mensen die er verstand van hebben.



Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 01-06-2002 18:30 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Via www.download.com kan je een prog downloaden genaamd "blackwidow" daar mee kan je de strucktuur van een site/computer mee scannen.

Zo kan je ook meer te weten komen hoe die site/pc is opgebouwd, waar de fire-walls staan

Mischien hebbie er wat aan

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 01-06-2002 18:43]


Wiegen Meister !


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 02-06-2002 15:09 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Volgens mij was hier al eens een topic over, want ik geloof dat ik dit al eerder heb gezegd:

als je niks wilt / kan downloaden, kan je naar www.mouselike.org gaan. Klik dan op chat en klik vervolgens op één van de gratis icc webclients.. Deze irc clients werken volledig op html, en dus worden ze niet geblokkeerd door een firewall.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen