IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Sólstafir + Sahg + Obdsidian Kingdom - 12 nov - Doornroosje
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-11-2014 17:04 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Sólstafir + Sahg + Obdsidian Kingdom

Woensdag 12 november, Doornroosje Nijmegen

19.30 - open
20.00 - 20.30 Obsidian Kingdom
20.45 - 21.25 Sahg
21.45 - ..... Sólstafir

info & tickets: http://www.doornroosje.nl/event/solstafir/


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 11-11-2014 19:40 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

In Antwerpen gisteren was Solstafir weer meesterlijk.
Sagh was een erg aangenaam voorprogramma, zoals de vorige keer dat ik ze zag.
Obsidian Kingdom bezit zeker veel potentie, maar ik trek sommige overgangen niet zo.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 11-11-2014 21:27 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2014 19:40 schreef Tool-fan het volgende:
In Antwerpen gisteren was Solstafir weer meesterlijk.
Sagh was een erg aangenaam voorprogramma, zoals de vorige keer dat ik ze zag.
Obsidian Kingdom bezit zeker veel potentie, maar ik trek sommige overgangen niet zo.


²

Behalve regel 2 en 3. De andere bands waren echt wel slecht. Bah.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 11-11-2014 21:46 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2014 21:27 schreef Gorath het volgende:
²

Behalve regel 2 en 3. De andere bands waren echt wel slecht. Bah.

De overgangen bij Obsidian Kingdom zorgden er ook bij mij wel voor dat ik de band voorlopig links zal laten liggen.

Sahg speelt niet de meest originele muziek, maar wat ze brengen is naar mijn mening niet slecht.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 12-11-2014 10:02 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

show in Keulen afgelopen weekend was uitverkocht en fucking vol... daardoor een Sauna en zijn er zelfs een paar lui van hun stokje gegaan...

SAGH & OBSIDIAN KINGDOM waren beide niet mijn ding... bij 1 van de 2 ands, zong de zanger nogal " apart" (of gewoon fucking vals eigenlijk) en daardoor was het niet om aan te horen...

SOLSTAFIR show was goed en strak, maar omdat de focus (begrijpelijk) op het nieuwere rustige werk lag, niet geheel mijn ding... maar uitstekend geluid en de lichtshow was erg mooi en passend bij de rustige nummers... voor fans van het nieuwere Solitair werk echt een aanrader dus....



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 12-11-2014 10:06 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2014 10:02 schreef irritante klootzak het volgende:
show in Keulen afgelopen weekend was uitverkocht en fucking vol... daardoor een Sauna en zijn er zelfs een paar lui van hun stokje gegaan...




Das wel vaker in Keulen. Kan me nog een show van Urfaust en TDB herinneren die ook zo was.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 12-11-2014 10:07 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

heet stadje


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 12-11-2014 10:08 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht



mensen konden de zaal niet eens meer in, hehe


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen