|
Auteur: |
|
|
Sólstafir + Sahg + Obdsidian Kingdom Woensdag 12 november, Doornroosje Nijmegen 19.30 - open 20.00 - 20.30 Obsidian Kingdom 20.45 - 21.25 Sahg 21.45 - ..... Sólstafir info & tickets: http://www.doornroosje.nl/event/solstafir/ |
|
quote: ² Behalve regel 2 en 3. De andere bands waren echt wel slecht. Bah. |
|
quote: De overgangen bij Obsidian Kingdom zorgden er ook bij mij wel voor dat ik de band voorlopig links zal laten liggen. Sahg speelt niet de meest originele muziek, maar wat ze brengen is naar mijn mening niet slecht. |
|
show in Keulen afgelopen weekend was uitverkocht en fucking vol... daardoor een Sauna en zijn er zelfs een paar lui van hun stokje gegaan... SAGH & OBSIDIAN KINGDOM waren beide niet mijn ding... bij 1 van de 2 ands, zong de zanger nogal " apart" (of gewoon fucking vals eigenlijk) en daardoor was het niet om aan te horen... SOLSTAFIR show was goed en strak, maar omdat de focus (begrijpelijk) op het nieuwere rustige werk lag, niet geheel mijn ding... maar uitstekend geluid en de lichtshow was erg mooi en passend bij de rustige nummers... voor fans van het nieuwere Solitair werk echt een aanrader dus.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Das wel vaker in Keulen. Kan me nog een show van Urfaust en TDB herinneren die ook zo was. |
|
heet stadje Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
mensen konden de zaal niet eens meer in, hehe Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Index / Concerten |