![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Nieuwe webshop voor Rock, Heavy metal en Gothic kleding, sieraden en accessoires. www.rock-county.com ![]() |
|
Er is ook een mogelijkheid voor rock, heavy metal en gothic bands om een advertentie op de website te zetten. ![]() |
|
Ik snap er niets van, ik zie helemaal geen Rock en Heavy metal kleding. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() 72 euro maar leggen we samen voor LV zijn verjaardagskado? signature ![]() |
|
![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Smoeilijk IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Tering, wat een lelijke meuk, daar wil een 12-jarige nog niet in rond lopen. En wat heeft het met metal te maken? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Laat me raden? Rock County is een 47-jarige huisvrouw met een kort pittig kapsel die van Bon Jovi en Within Temptation houdt en binnen een familie, die verder bestaat uit nog burgerlijkere figuren dan zijzelf, door haar geestelijk beperkte neefjes en nichtjes 'de hippe tante' wordt genoemd en daarom een rock en metal kledingwinkel opzet die de plank werkelijk schandalig finaal misslaat? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: ik steek ff wat wierook aan. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote:Binnenkort staat er. ![]() |
|
Precies ne salamander da naar boven kruipt. En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: Ik heb het gevonden! Sorry. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
En de? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
oke dan de meeste metalheads kennen de stands van de babashop wel.100% official metal merch-shirts-opnaaiers-kleding etc etc take a look...www.babashop.nl fysieke winkel-online shop en met stands op rockhard-fortarock-hellfest-graspop-bangyourhead-alcatraz-wacken-summerbreese..alles rock&roll-metal-rockabilly-punkrock-psychobilly...en nee geen techno en geen hip hop ![]() |
|
quote: Loopt de site al een beetje? ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |