|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
juist Je moeder. |
|
quote: Inderdaad tijdloze klassiekers.. :') |
|
eeeuhm... [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 18-09-2010 0:33] signature |
|
Nieuw voor je? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
*jank* |
|
Tijdje geleden na de nodige alcoholische versnaperingen samen met Acid nog de grootste lol gehad om Profanatica en andere mooie 'black'metalfoto's. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Als je zo die oude BM topics leest waren er jaren geleden toch wel een hoop meer posers. Weinig gasten die nu nog van die overdreven ik ben true posts maken. Jammer. |
|
quote:Of die zitten tegenwoordig op andere fora. Veel dezelfde posters nog, soms onder een andere naam, soms niet. Sowieso is en was weinig van de nieuwe aanwas de leeftijd van de posters van tien jaar geleden. En toch best veel topics hier gaan niet over muziek, laat staan 'true' (black) metal. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
bummer signature |
|
Er is een nieuwe EP. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik vond profanatica wel een aardige band, en hun over-the-top anti-christelijke en nogal woeste uitstraling beviel ook al helemaal. Als je black metal bent, doe het dan goed!!!! |
|
Het nieuwe album komt pas later dit jaar, maar ik heb 'Disgusting blasphemies against god' nog niet eens gehoord, heb 'm binnenkort op voorraad! |
|
quote: miljaar wat is die gruwelijk smerig signature |
|
Heerlijk, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Er is blijkbaar al een jaar een nieuwe hele plaat! Thy kingdom cum. Goed geluid ook! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |