|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat was een algemene opmerking, niet specifiek voor dit festival. Ik zou er ook niet dood gevonden willen worden trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 02-02-2015 17:28] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Zoek dan maar een afgelegen plek om je polsen door te snijden. |
|
Het laatste plekje is al bezet door je moeder. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Heren, dames, houden we zulke opmerkingen richting andere users voor ons? [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 02-02-2015 18:31] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
+ Melechesh |
|
quote: Scheelt weer toch? Iedereen blij, hoera! |
|
Zojuist officieel bevestigd: Masterplan, Melechesh en Shining ( Zweden ). |
|
Er zullen overigens nog zo'n 5/6 bands bijkomen waaronder een co headliner! Ik moet zeggen dat ik het tot nu toe een erg sterke line up vind met veel exclusieve NL shows en dus weinig overlappingen met andere festivals. Complimenten! |
|
Lekker veel afwisseling. Jammer genoeg waarschijnlijk wel op vakantie dan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Welke fossiel is eigenlijk verantwoordelijk voor de programmering van al deze vergane glorie, niet te zuinig zeg. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Wanneer wordt er bekend gemaakt welke band op welke dag speelt? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Binnenkort. |
|
Had eigenlijk op die andere Shining gehoopt (aangezien die dan ook in de buurt zijn), maar enfin. Touché, pussycat! |
|
Nieuwe namen: Kataklysm ( co-headliner ) en Iron Reagan ( met leden van Municipal Waste, Cannabis Corpse en Darkest Hour ). [Dit bericht is gewijzigd door Loja op 20-03-2015 17:00] |
|
Ow crap. Hier moet ik nog kaartjes voor kopen. Dit weekend maar ff doen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Donderdag de camping al open, met wat herrie makende coverbands.. hoezee.. nog meer feestellende! |
|
Dokk-em open air, timetable wordt spoedig bekendgemaakt LINE-UP VRIJDAG 19 JUNI 2015 CANDLEMASS (SE) KATAKLYSM (CA) BIOHAZARD (US) MADBALL (US) THE GENTLE STORM (NL) SHINING (SE) THRESHOLD (G MY MINDS MINE (NL) ZATERDAG 20 JUNI 2015 MY DYING BRIDE (G GOD DETHRONED (NL) POWERWOLF (DE) LEGION OF THE DAMNED (NL) MELECHESH (IL) MASTERPLAN (DE) MOONSORROW (FI) IRON REAGAN (US) HERDER + CORNERED (VRIJDAG OF ZATERDAG) ? |
|
Present MMM I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Maar eens kaartjes voor bestellen. Hopelijk dit jaar zonder dat kleine lawaaipodium bij de eetgelegenheden. Wellicht kunnen de bezoekers dit jaar ook naar huis gaan zonder zich geroepen te voelen de zakken potgrond bij de Gamma te slopen en over de parkeerplaats te gooien. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja,doen! Gezellig! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Kijken of een biertje doen nu wel lukt. Meende je op EMM in de verte langs te zien huppelen en dacht je ff een biertje in de hand te drukken. Vervolgens zie ik je gewoon de hele dag niet meer. Best knap want zo groot is die zaal nou ook weer niet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wow, écht? Ik heb je daar niet gezien. Best knap inderdaad! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |