|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Overigens kun je prima zelf in een 13-in-12 bandje zitten en prima de originaliteit van andere bands beoordelen. Overigens is het heel normaal om open te staan voor kritiek en tips van anderen. Je kunt er wat mee doen, of niet, ook goed. Bands die met zo'n battle meedoen ws wel. Nee, nog een aantal dagen te gaan voor WMPs menses, daarna gewoom weer de evenwichtige en opbouwende kritiek die we normaliter van het 'ZM Zonnetje in Huis' gewend zijn [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 15-12-2014 15:25] When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik beoordeel geen bands in een wedstrijd op (o.a.) originaliteit. Als je dat wel doet, en je speelt tegelijkertijd in een band die nu niet echt originele muziek maakt, zie ik daar best wel een discrepantie in. Belangrijkste punt blijft bij mij het jureren van muziek op volstrekt subjectieve gronden. |
|
quote: When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Was ik niet van op de hoogte. Blijkbaar te veel moeite dit nogmaals kenbaar te maken. Verder wel met zijn standpunt in dit topic eens overigens. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Als jij "principieel van mening dat muziek niet bedoelt (sic) is voor een 'wedstrijd'" heeft het voor mij weinig zin om daar op in te gaan. Dat staat dan toch al vast, niet waar? En dat jij dat principe hebt, prima, snap ik best en wil ik je ook helemaal niet van afpraten Echter maak je later ook opmerkingen over wat het allemaal betekent als je als band kritiek van anderen aanhoort (middels zo'n wedstrijd), waarbij je rare dingen zegt, en daar reageer ik wel graag op. Het zou je sieren daar weer op te reageren, ipv zo te verwijzen naar een post waar ik het helemaal niet over had. quote: Zo, een ad hominem. Worden weer hoge toppen gescheerd op argumentatief vlak. Volgende keer wel even wat betere fact checking doen voordat je probeert op de man te spelen: ik zat niet in de band waar (ik denk dat) je naar verwijst op het moment dat ik jurylid was. quote: Oh, is dat het belangrijkste punt? Goed dat je daar dan na 4/5 posts mee aankomt. In ieder geval, ja, zo'n beoordeling is inderdaad subjectief. Als je daar niet tegenkan moet je inderdaad niet mee doen aan zo'n wedstrijd. Verder vraag ik me af hoe jij muziek beleeft, maar voor mij geldt dat de muziekbeleving grotendeels op subjectief vlak plaatsvindt. quote: Lijkt mij ook, ja. Net als dat je zelf geen films hoeft te kunnen maken om een film te kunnen beoordelen, enzovoorts. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
WMP's band is zò origineel dat veel mensen het niet aankunnen om te luisteren. Het is te radicaal vernieuwend, en van sommige mensen exploderen dan de hersenen. Dus t is uit een soort van bescherming van de publieke veiligheid dat t geheim moet blijven. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Staat compleet los van elkaar. Iemand kan prima middelmatige muziek maken en ondertussen objectief andere muziek ontleden. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Excuus Faalhaas, je eerste opmerking daarover zag ik over het hoofd. Niet bewust genegeerd. Ik heb privacy hoog in het vaandel staan, en wens op generlei wijze identificeerbaar te zijn. Zo gauw de naam van mijn band bekend is, gaat dat niet meer op. @Fusion: met die als waarheid gebrachte mening ben ik het niet eens. |
|
Dan zit je er naast. Ik doe geen uitspraak over of iedereen in een 13/12 bandje dat kan. Wel dat t mogelijk is. Of had je t over die exploderende hersenen? [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 15-12-2014 15:43] When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Duidelijk ... hoe de hazen lopen ... |
|
Overigens vergeten te vermelden dat ik ooit een Metalbattle-voorronde verloren heb quote: Sterker nog, het is ontzettend lastig om middelmatige muziek te maken. Moet je bijna wel ontzettend veel van goede muziek weten. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: En dan nog. Niet iedere schrijver hoeft een Shakespeare te zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 15-12-2014 15:50] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Je moet gewoon weten welke muziek de middenmoot is, en welke elementen zich daarin nestelen en dus welke elementen zich er tegen afzetten. Genoeg artiesten die extreem originele muziek maken en 'on the side' een lekker cliché rag projectje hebben lopen bijv. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: En op basis van vriendjespolitiek natuurlijk. Een jurylid van Metalbattle Groningen heeft dit zelf al eens toegegeven na de nodige goudgele rakkers. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Als je een bandje hebt wil je spelen. Dit soort feestjes zijn vaak een uitstekende gelegenheid om op een redelijk podium met een redelijke geluidsinstallatie en geluidsmensen je ding te mogen doen voor publiek dat waarschijnlijk van metal houdt. Elke show is er een, en bij deze kun je per toeval wat winnen. Meer moet je er niet van maken. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Dat gebeurt inderdaad vast weleens bij (bepaalde) voorrondes. Niet de bedoeling natuurlijk. Ter compensatie heb ik destijds de vrienden/bekenden laten verliezen quote: Het is verder ook meer voor beginnende bands bedoeld, dus sowieso niet echt iets om erg moeilijk over te doen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Niet iedereen voelt de behoefte om pathetisch met z'n muzikale zooi ('voor Bungle-liefhebbers') te leuren op allerhande fora om dan een pijnlijk gebrek aan interesse te moeten constateren. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 15-12-2014 16:53] |
|
Jij vindt alles pathetisch When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
RACIST!!! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Mwoah. Ken ook bijvoorbeeld kroegen die er 4 voorrondes, een kwartfinale, een halve finale en een finale houden qua wedstrijd. Dan bekruipt me toch het gevoel dat zo'n organisatie lekker goedkoop over de rug van de bands een mooie omzet qua baropbrengsten wil draaien tegen zeer geringe kosten. Boeiender |
|
Het is allemaal verschrikkelijk. Ik vind dat er protestmarsen door het hele land gehouden moeten worden. Die mensen die daar ook allemaal naar toegaan, bands en publiek, vinden t zelf ook verschrikkelijk When your people matter, menstrual health matters |
|
Jammer dat je er niet ook kunt bowlen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |