IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Crowbar - 15 feb - Doornroosje
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 06-12-2014 1:37 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

FortaRock presents

15 februari

CROWBAR

support t.b.a.

Doornroosje Nijmegen
open: 20.00 uur, aanvang: 20.30 uur

meer info & tickets HIER



[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 06-12-2014 1:41]


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 06-12-2014 21:08 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Hell to the yeah.



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-12-2014 21:23 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Goed schenker shirt, zeg!




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 07-12-2014 22:42 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

hmmmm



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 13-02-2015 20:00 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

zondag!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 14-02-2015 18:21 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Gisteren dit gezelschap in Tilburg gezien - supervet, goeie setlist ook (maar dat kan met zo'n oeuvre ook nauwelijks mis). Ook nog even een praatje gemaakt met zijne Kirkheid na de show. Het past echt mega-kut in mijn schema, maar misschien ga ik morgen toch ook maar naar Nijmegen.



runtothehills
aka Bonesaw
Usericon van runtothehills
Posted 14-02-2015 19:16 by runtothehills Wijzig reactieProfiel van runtothehillsQuote dit bericht

gister ook in tilburg geweest. prima show gezien.


Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen