|
Auteur: |
|
|
FortaRock presents The Dawn Of A New Age 2015 SATYRICON zaterdag 4 april Doornroosje Nijmegen info en tickets HIER Dit optreden zal in het teken staan van de DVD release 'Satyricon - Live at the Opera' dat in maart zal worden uitgebracht. Het zal een speciale show worden; 'We plan on playing songs that we never play live, we plan on doing live jam sessions and we want this to be a special tour. Not just a tour supporting the release of an album. We don’t tour as much as we used to and we like it that way. We spend a lot of time in our studio these days and music has never felt so good.' aldus Satyr. |
|
het bierassortiment in Doornroosje is wat groter dan je wellicht zou denken o.a.; Hertog Jan Dommelsch Jupiler Diebels Dab Franziskaner Weizen Leffe blond / dubbel / tripel Bier v/d maand [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 11-12-2014 11:05] |
|
Ondertussen toch op hun facebook gevonden, op vrijdag 10 april doen ze blijkbaar het Durbuy Rock Festival aan (op de site van het festival nog geen info). Dus, mooie locatie (de Ardennen, wie houdt er niet van) én lekker bier The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
fair enough, ben dan wel benieuwd wat ze daar schenken los van Jupiler (ook in Roosje), Westvleteren op tap? |
|
Chimay! The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Hoop ik! The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
da's idd geen verkeerd biertje, dat zul je hier niet snel in een poppodium tegenkomen. |
|
In de Ardennen zal het wel Chouffe zijn niet? Maar misschien wel aanwezig in Nijmegen. |
|
Hmm, misschien kom ik wel even langs. Die keer dat ik ze eerder live zag hebben ze me enorm verrast. |
|
Kanten van Durbuy, dunno of de beschaving daar reeds is doordrongen. Te zien van welke organisatie het uitgaat. Vorig jaar evenwel festivalletje gedaan in Eupen, zware koppijn van dat kutbier en die stoeme Waalse kut achter de tap die de teut tot in het bier zelf hield. Only dans les wallons. En nu gaan we vegen |
|
Allez jong, het kleinste dorp van België, mooie natuur toch, past wel bij een Satyricon-opreden (zou wel tof zijn moest het open air zijn, maar het weer in april zal dat niet toelaten). The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Mijn comment was enkel mbt het bier. Over de natuur uiteraard geen slecht woord. Wallonië, het blijft nu eenmaal een ander land en de bevolking op metal-events is zowaar nog veel schraler dan elders. En al die grieten ook maar pinten drinken. In Verviers had je zo'n club waar soms wel eens Enthroned of Ancient Rites speelden. Dat was dan zo'n veredelde cowboy-bar met 70's bluesrockers met fout kapsel met kaal bovenaan en staart. In één woord, alles is daar fout. Buiten de omgeving, da's waar ja. En nu gaan we vegen |
|
Met volle maan veranderen ze daar ook allemaal in een everzwijn. Heeft wel z'n charmes The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Kleinste stadje toch? Ook wel eens geweest, mooi |
|
Komt er nog support bij deze show/tour? |
|
nog een week, supports zijn Oslo Faenskap (no) en Vredehammer (no). |
Index / Concerten |