|
Auteur: |
|
|
Klik op deze link als je interesse hebt in mijn allereerste nr van mijn eenmansband The Skythe. http://youtu.be/UEXFn41ied0 [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 17-12-2014 9:22] |
|
hoi IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
De schijt? Boeiender |
|
Nee, met een c, maar het gaat fout. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja het toetsenbord verschoof opeens en toen typte ik een K ipv een C |
|
Ja, die zitten vlak naast elkaar.... lampje |
|
Het was ook als een sarcasme bedoeld |
|
Wat een énorm sterke tekst heeft dat nummer. Dat was ook sarcasme. |
|
Ah wel als ik lees wat sommige bands neerpennen, dan hoef ik me nog niet zo te schamen. Oh of bedoel je dat je het latijns niet begrijpt. Zo jammer. |
|
Wat n boze tekst. Ben je soms boos? Het lijkt nu net alsof je kwaadaardigheid toejuicht. Is dat zo? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Het is Latijn, niet 'latijns' When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Misschien heeft hij inspiratie uit de bijbel gehaald. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 17-12-2014 18:53] |
|
Jij kent of de Bijbel niet goed, of je hebt de tekst niet gelezen, of je drang om richting mij weer n zure opmerking te maken over religie overstijgt je vermogen om tekstuele verbanden in te schatten. Welke van de drie zou het nou zijn... mmm. When your people matter, menstrual health matters |
Index / Heavy Metal |