IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Death Grips Vorige pagina | Volgende pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 14-02-2015 12:01 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik moet ook zeggen dat, ondanks de verschrikkelijke geluidskwaliteit (express gedaan waarschijnlijk) het echt supervet klinkt. Zelfs Inanimate Sensations (wat ik niet zo kon waarderen), klinkt echt gaaf.

Ik snap alleen niet waarom mensen hieruit opmaken dat ze weer gaan touren? (Laat staan naar Europa komen?)


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 17-02-2015 20:23 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Hoor net bij het nummer Klink ineens een audio sample van Rise Above van Black Flag. 2:24-2:26. Grappig dat ik dat na vele malen luisteren ineens hoor.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Argh
Usericon van Argh
Posted 17-02-2015 21:58 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ex-Military leunt behoorlijk veel op samples nog, die Black Flag sample was mij al wel direct opgevallen destijds. Nu je erover begint valt het me pas eigenlijk op dat Ex-Military echt een sample plaat is en het overige werk een stuk minder tot niet (behalve dan Niggas On The Moon met 1000en Bjork samples).

Deze printer sample blijft echter toch het geniaalst.

Overigens wilde ik niet zeggen dat ze weer gaan touren oid, maar was gewoon dik enthousiast geworden door dat clipje dat ik ze echt graag met Zach Hill erbij wil zien.. (nu alleen met Mc Ride en Flatlander in de Melkweg gezien, wat ook fucking hard was.) maar goed wie weet wat er staat te gebeuren.

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 17-02-2015 21:59]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 18-02-2015 9:09 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

Gelukkig deze gasten nog in Bitterzoet gezien met complete bezetting. Was een geniaal feestje, één groot duw en trekfestijn. Zette de tent flink op zijn kop. Ben na No Love wel een beetje afgehaakt eigenlijk.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-02-2015 9:50 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2015 9:09 schreef Reynaerde het volgende:
Ben na No Love wel een beetje afgehaakt eigenlijk.

Veel mis je niet, naar mijn mening. Allemaal wel degelijk, maar niets erg opzienbarend.

Ben wel heel benieuwd naar die nieuwe plaat. Zou het dan toch niet de laatste zijn?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 18-02-2015 12:05 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Death Grips zou ik alleen met Zach Hill op drums live willen zien, anders hoeft het voor mij niet.



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 13-03-2015 15:30 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/



[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 13-03-2015 15:31]



Argh
Usericon van Argh
Posted 14-03-2015 5:22 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Zeer vette track. Erg muzikaal en verassend. Zach Hill ramt er mooi op los! Al vind ik die "buiten adem stijl" van MC Ride weer wat minder, bijna niet verstaanbaar. Lyrics echter meelezend allemaal vrij deprimerend en de track tijdens de Hammond (? / orgel) stukken ook. De vrijgegeven samples op bol.com klinken allemaal tof, zeer benieuwd naar het volledige album. Terugkeer in vorm wat mij betreft.. beetje verloren gegaan in alles na No Love..


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 17-03-2015 20:57 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/




iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 19-03-2015 21:50 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

JENNY
DEATH
NOW


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Argh
Usericon van Argh
Posted 20-03-2015 2:41 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

FUCK! Zin om m'n hoofd dwars door mijn monitor heen te rammen bij sommige nummers. Break Mirrors, Turned Off... etc bikkelHARD.



Dat refrein!

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 20-03-2015 2:50]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 20-03-2015 9:12 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Heb de dubbelLP gepreorderd. Wacht tot die binnen is


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 20-03-2015 18:50 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Goed om te horen dat Niggas on the Moon een eenmalig uitstapje was. Die plaat sprong veel te veel van de hak op de tak en was veel te glitchy waardoor ik hem weinig heb gedraaid. Jenny Death vind ik weer heel erg gaaf. Death Grips doet waar ze goed in zijn: opgefokte elektronische punk met een schreeuwende MC Ride.



Batsegezig
Usericon van Batsegezig
Posted 20-03-2015 19:17 by Batsegezig Wijzig reactieProfiel van BatsegezigQuote dit bericht

Deze band gevolgd sinds hun prille begin, Guillotine de afterparty hit voor elk ranzig feestje. Vorig jaar ging het gerucht dat ze waren gestopt op basis van onderstaand briefje. Ik kende Jenny Death alleen als instrumentale plaat, maar ga hem nu direct uitchecken...


Edit: zie nu dat instrumentale plaat "Fashion Week" heet en Jenny Death een totaal andere plaat is hahahah




[Dit bericht is gewijzigd door Batsegezig op 20-03-2015 19:19]


WAT IS?!


Argh
Usericon van Argh
Posted 20-03-2015 21:32 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

De instrumentale is idd Fashion Week. Ben erg onder de indruk van Jenny Death tot nu toe. Veel instrumenten, veel Zach Hill, super agressieve MC Ride. Harde plaat.

Dat briefje op WC papier geschreven waarmee je je reet af kunt vegen. Volgens facebook gisteravond;

quote:

Death Grips
21 hrs ·

you're right, we might make some more





Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 21-03-2015 3:37 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2015 18:50 schreef HierIsMike het volgende:
Goed om te horen dat Niggas on the Moon een eenmalig uitstapje was. Die plaat sprong veel te veel van de hak op de tak en was veel te glitchy waardoor ik hem weinig heb gedraaid. Jenny Death vind ik weer heel erg gaaf. Death Grips doet waar ze goed in zijn: opgefokte elektronische punk met een schreeuwende MC Ride.


Ik vond deel 1 van niggas on the moon juist erg sterk. Volledig gestoord, ontzettend hyperactief en absurdistisch. Heb er heel veel naar geluisterd. Kan niet wachten op die nieuwe.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Argh
Usericon van Argh
Posted 24-03-2015 21:35 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

En ja hoor! Nieuwe wereldtour aangekondigd. Vooralsnog alleen data bekend in de U.S. maar er volgt nog meer. Al is het dan natuurlijk maar weer de vraag wat je te zien gaat krijgen. Wel/geen Zach Hill, zelfmoord briefje geprojecteerd met verder helemaal niks, of men komt helemaal niet opdagen.

Hoop op een datum in NL, dan ben ik erbij!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 24-03-2015 22:19 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Op de Facebook van Death Grips werd gemeld dat er een select aantal internationale tourdata nog bekend moeten worden gemaakt.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


jeweettoch
Usericon van jeweettoch
Posted 27-03-2015 19:54 by jeweettoch Wijzig reactieProfiel van jeweettochQuote dit bericht

Powers that B vandaag binnen gekregen, maar had daarvoor Jenny Death al op youtube gestreamed. Mijn God, wat een album. Moet hem alleen nog een stuk meer luisteren voordat ik hem ga vergelijken met andere werken!


Thanks but no thanks. God never did me any favors.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-04-2016 16:13 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

En er is weer een nieuw album in de maak. Die Interview EP is een leuk tussendoortje, beter dan Fashion Week.

Wat is Exmilitary hemels. Heel eenzijdig, maar wel een fantastische schijf. Dat begin van Takyon bezorgt me hartritmestoornissen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-05-2016 18:33 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Eerste indruk van Bottomless Pit: beste Death Grips sinds Exmilitary. Evenwicht tussen alle ingrediënten van de vorige platen. Nergens saai. Harde momenten hakken er nog harder in. Ingehouden momenten zijn spannend. En veel bliepjes.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 07-05-2016 22:36 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Ik ben net begonnen aan de nieuwe plaat, de openingstrack is echt heel erg gaaf!




Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 08-05-2016 22:09 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Via een rare YouTube-omweg ben ik laatst bij 'No Love Deep Web' beland. Daar staat toch wel vette muziek op hoor. Op de een of andere manier grijpt het me wel.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 09-05-2016 13:14 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Dat is het gekke met Death Grips. Ik heb destijds The Money Store ontdekt. Ik vond het half totaal niks en half fascinerend. Je keert er telkens bij terug, als een soort ramptoerist. En dan kom je erachter dat je om bent haha.



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 09-05-2016 18:57 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Precies dat. In eerste instantie dacht ik 'meh, hoe komt dit nou in mijn aangeraden video's terecht?', maar toch heb ik het niet afgezet. Vervolgens nog een paar keer oppervlakkig naar geluisterd op de YouTube-autoplay, en op een gegeven moment merkte ik dat ik het uit mezelf opzette.



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen