|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoor net bij het nummer Klink ineens een audio sample van Rise Above van Black Flag. 2:24-2:26. Grappig dat ik dat na vele malen luisteren ineens hoor. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ex-Military leunt behoorlijk veel op samples nog, die Black Flag sample was mij al wel direct opgevallen destijds. Nu je erover begint valt het me pas eigenlijk op dat Ex-Military echt een sample plaat is en het overige werk een stuk minder tot niet (behalve dan Niggas On The Moon met 1000en Bjork samples). Deze printer sample blijft echter toch het geniaalst. Overigens wilde ik niet zeggen dat ze weer gaan touren oid, maar was gewoon dik enthousiast geworden door dat clipje dat ik ze echt graag met Zach Hill erbij wil zien.. (nu alleen met Mc Ride en Flatlander in de Melkweg gezien, wat ook fucking hard was.) maar goed wie weet wat er staat te gebeuren. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 17-02-2015 21:59] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Gelukkig deze gasten nog in Bitterzoet gezien met complete bezetting. Was een geniaal feestje, één groot duw en trekfestijn. Zette de tent flink op zijn kop. Ben na No Love wel een beetje afgehaakt eigenlijk. |
|
quote: Veel mis je niet, naar mijn mening. Allemaal wel degelijk, maar niets erg opzienbarend. Ben wel heel benieuwd naar die nieuwe plaat. Zou het dan toch niet de laatste zijn? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Death Grips zou ik alleen met Zach Hill op drums live willen zien, anders hoeft het voor mij niet. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 13-03-2015 15:31] |
|
Zeer vette track. Erg muzikaal en verassend. Zach Hill ramt er mooi op los! Al vind ik die "buiten adem stijl" van MC Ride weer wat minder, bijna niet verstaanbaar. Lyrics echter meelezend allemaal vrij deprimerend en de track tijdens de Hammond (? / orgel) stukken ook. De vrijgegeven samples op bol.com klinken allemaal tof, zeer benieuwd naar het volledige album. Terugkeer in vorm wat mij betreft.. beetje verloren gegaan in alles na No Love.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
|
|
JENNY DEATH NOW Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
FUCK! Zin om m'n hoofd dwars door mijn monitor heen te rammen bij sommige nummers. Break Mirrors, Turned Off... etc bikkelHARD. Dat refrein! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 20-03-2015 2:50] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Heb de dubbelLP gepreorderd. Wacht tot die binnen is Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Goed om te horen dat Niggas on the Moon een eenmalig uitstapje was. Die plaat sprong veel te veel van de hak op de tak en was veel te glitchy waardoor ik hem weinig heb gedraaid. Jenny Death vind ik weer heel erg gaaf. Death Grips doet waar ze goed in zijn: opgefokte elektronische punk met een schreeuwende MC Ride. |
|
Deze band gevolgd sinds hun prille begin, Guillotine de afterparty hit voor elk ranzig feestje. Vorig jaar ging het gerucht dat ze waren gestopt op basis van onderstaand briefje. Ik kende Jenny Death alleen als instrumentale plaat, maar ga hem nu direct uitchecken... Edit: zie nu dat instrumentale plaat "Fashion Week" heet en Jenny Death een totaal andere plaat is hahahah [Dit bericht is gewijzigd door Batsegezig op 20-03-2015 19:19] WAT IS?! |
|
De instrumentale is idd Fashion Week. Ben erg onder de indruk van Jenny Death tot nu toe. Veel instrumenten, veel Zach Hill, super agressieve MC Ride. Harde plaat. Dat briefje op WC papier geschreven waarmee je je reet af kunt vegen. Volgens facebook gisteravond; quote: Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ik vond deel 1 van niggas on the moon juist erg sterk. Volledig gestoord, ontzettend hyperactief en absurdistisch. Heb er heel veel naar geluisterd. Kan niet wachten op die nieuwe. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
En ja hoor! Nieuwe wereldtour aangekondigd. Vooralsnog alleen data bekend in de U.S. maar er volgt nog meer. Al is het dan natuurlijk maar weer de vraag wat je te zien gaat krijgen. Wel/geen Zach Hill, zelfmoord briefje geprojecteerd met verder helemaal niks, of men komt helemaal niet opdagen. Hoop op een datum in NL, dan ben ik erbij! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Op de Facebook van Death Grips werd gemeld dat er een select aantal internationale tourdata nog bekend moeten worden gemaakt. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Powers that B vandaag binnen gekregen, maar had daarvoor Jenny Death al op youtube gestreamed. Mijn God, wat een album. Moet hem alleen nog een stuk meer luisteren voordat ik hem ga vergelijken met andere werken! Thanks but no thanks. God never did me any favors. |
|
En er is weer een nieuw album in de maak. Die Interview EP is een leuk tussendoortje, beter dan Fashion Week. Wat is Exmilitary hemels. Heel eenzijdig, maar wel een fantastische schijf. Dat begin van Takyon bezorgt me hartritmestoornissen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Eerste indruk van Bottomless Pit: beste Death Grips sinds Exmilitary. Evenwicht tussen alle ingrediënten van de vorige platen. Nergens saai. Harde momenten hakken er nog harder in. Ingehouden momenten zijn spannend. En veel bliepjes. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik ben net begonnen aan de nieuwe plaat, de openingstrack is echt heel erg gaaf! |
|
Via een rare YouTube-omweg ben ik laatst bij 'No Love Deep Web' beland. Daar staat toch wel vette muziek op hoor. Op de een of andere manier grijpt het me wel. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Dat is het gekke met Death Grips. Ik heb destijds The Money Store ontdekt. Ik vond het half totaal niks en half fascinerend. Je keert er telkens bij terug, als een soort ramptoerist. En dan kom je erachter dat je om bent haha. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Precies dat. In eerste instantie dacht ik 'meh, hoe komt dit nou in mijn aangeraden video's terecht?', maar toch heb ik het niet afgezet. Vervolgens nog een paar keer oppervlakkig naar geluisterd op de YouTube-autoplay, en op een gegeven moment merkte ik dat ik het uit mezelf opzette. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |