|
Auteur: |
|
|
FortaRock presents Body Count feat. Ice-T Vrijdag 12 juni Doornroosje Nijmegen Tickets & info: http://www.doornroosje.nl/event/body-count |
|
Hier wil ik wel bij zijn, ik heb de eerste cd destijds grijs gedraaid. |
|
Zelfde hier. Wel wat duur ja. Geldwolven ? |
|
Jezus, wat een geld... Belachelijk... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
iets met vraag en aanbod. De show in Effenaar was binnen een week uitverkocht, de show in A'dam is ook bijna uitverkocht. De verwachting is dat deze ook vol gaat worden. |
|
Body Count zal niet voor € 50,- en een krat bier komen spelen, dus ik begrijp die toegangsprijs wel, ook al is ie aan de hoge kant. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Nee snap ik.... Maar 40 piek voor Body Count, is mij persoonlijk wat te gortig.... Veel plezier voor hen die wel gaan, gaat een te gekke show worden! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik ga naar Amsterdam. Ook vier tientjes geloof ik. Drie optredens in Nederland, zal echt niet zo snel uitverkopen lijkt me. |
|
Kaartjes gekocht voor de Nijmegen show. Het is bijna 9 jaar geleden dat ze voor het laatst in Nederland waren. Ik verwacht dat de 3 shows wel zullen uitverkopen. |
|
Kreeg dit vandaag via de mail: "Wegens een wijziging in het tourschema van Body Count wordt de show in Doornroosje op 12 juni verplaatst naar zondag 14 juni." |
|
Is dat nou de gitarist van Agent Steel daar links achter? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Juan Garcia zit inderdaad ook in Body Count. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
De laatste kaarten worden nu verkocht! |
|
Dat was een geslaagd avondje! |
Index / Concerten |